Social Media Marketing

Διαχείριση Social Media για εστιατόρια

Είμαστε έτοιμοι να αναπτύξουμε το εστιατόριο σας. Εσείς;

Όταν γίνετε ηγέτης στον κλάδο των εστιατορίων, θα έχετε μια σειρά από οφέλη. Η ομάδα ειδικών μας ανυπομονεί να σας βοηθήσει να φτάσετε εκεί.

 
Διαχειριση Social Media για εστιατορια

Πως μπορούν τα Social Media να σας βοηθήσουν;

#1
Περισσότεροι πελάτες

Η παρουσία στα Social Media φέρνει περισσότερους πελάτες στην ιστοσελίδα σας και στο εστιατόριο σας. Περισσότεροι πελάτες σημαίνει χαμηλότερο κόστος απόκτησης ανά πελάτη, που σημαίνει περισσότερα κέρδη στην τσέπη σας!

#2
Δημιουργήστε αξιοπιστία​

Η περισσότερη δραστηριότητα στα Social Media δημιουργεί αξιοπιστία με τους ακολούθους σας. Αυτή είναι μια ευκαιρία να επιδείξετε την επιχείρηση σας και επίσης είναι πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε αφοσίωση του κοινού σας. Εμπιστεύονται αυτό που έχετε να πείτε και θέλουν να ακούσουν περισσότερα από εσάς.​

#3
Γνωριμία με το Brand σας​

Επεκτείνετε την προσέγγισή σας σε πολλά κανάλια Social Media για να αυξήσετε την προβολή του Brand σας. Όσο μεγαλύτερο αποτύπωμα έχετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τόσο μεγαλύτερο αντίκτυπο έχετε στην κοινότητά σας.

#4
Προβολή με μικρό κόστος

Προβληθείτε και αναδείξτε τα πιάτα και την εξαιρετική ποιότητα που διαθέτετε σε στοχευμένο κοινό με πολύ μικρότερο κόστος συγκριτικά με τα παραδοσιακά μέσα. Κάντε τους πελάτες να θέλουν να έρθουν τρέχοντας για να δοκιμάσουν τα πιάτα σας

Συνδεθειτε με το κοινο σας

Στιγμιότυπο των Social Media για εστιατόρια

Υπάρχουν σχεδόν 300 εκατομμύρια αναρτήσεις μόνο στο Instagram με ετικέτα #food, πάνω από 23 εκατομμύρια με #ποτό και πάνω από 20 εκατομμύρια με #restaurant. Δεν είναι μυστικό ότι οι άνθρωποι αγαπούν το φαγητό και τους αρέσει επίσης να δημοσιεύουν σχετικά, επομένως είναι σαφές ότι τα Social Media είναι μια από τις καλύτερες πλατφόρμες για το μάρκετινγκ εστιατορίων.

Εκτός από αυτά τα στατιστικά στοιχεία, ένα άλλο γεγονός της ζωής είναι ότι οι άνθρωποι συνδέονται με το φαγητό. Το φαγητό έχει τη δύναμη να φέρει κοντά τους ανθρώπους και γι’ αυτό οι ώρες των γευμάτων είναι τόσο σημαντικές σε τόσους πολλούς πολιτισμούς. Είναι επίσης πώς εσείς, ως ιδιοκτήτης εστιατορίου, συνδέεστε με τους πελάτες σας.

Ωστόσο, πολλοί καταναλωτές δεν θα μπουν απλά σε ένα εστιατόριο που δεν γνωρίζουν ή δεν έχουν ερευνήσει ακόμα. Θέλουν να βεβαιωθούν ότι κάθε εστιατόριο που επισκέπτονται αξίζει τον κόπο. Στις περισσότερες περιπτώσεις, θα πρέπει να συνδεθείτε μαζί τους πρώτα μέσω των Social Media προτού τους δείτε στο εστιατόριο σας. Περίπου το 61% των ανθρώπων χρειάζεται να δουν κάτι 2 με 3 φορές στα Social Media προτού επιλέξουν να αγοράσουν ή να επισκεφτούν το εστιατόριο.

 

pricing Plans

Τιμολόγηση Social Media για εστιατόρια

Food Plan #1

169/ μήνα

Food Plan #1

  • Δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου
  • Οργάνωση Ημερολογίου
  • Διαχείριση Ερωτήσεων
  • Μια πλατφόρμα
    / Facebook ή Instagram
  • Αρχική Στρατηγική Εκστρατείας
  • Χωρίς χρέωση εγκατάστασης ή αρχική επένδυση καμπάνιας
  • Ανάλυση απόδοσης
  • 8 δημοσιεύσεις ανά μήνα

Food Plan #2

219/ μήνα

Food Plan #2

  • Δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου
  • Οργάνωση Ημερολογίου
  • Διαχείριση Ερωτήσεων
  • Δύο πλατφόρμες
    / Facebook & Instagram
  • Αρχική Στρατηγική Εκστρατείας
  • Χωρίς χρέωση εγκατάστασης ή αρχική επένδυση καμπάνιας
  • Ανάλυση απόδοσης
  • 12 δημοσιεύσεις ανά μήνα

Food Plan #3

289/ μήνα

Food Plan #3

  • Δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου
  • Οργάνωση Ημερολογίου
  • Διαχείριση Ερωτήσεων
  • Δύο πλατφόρμες
    / Facebook & Instagram
  • Αρχική Στρατηγική Εκστρατείας
  • Χωρίς χρέωση εγκατάστασης ή αρχική επένδυση καμπάνιας
  • Ανάλυση απόδοσης
  • 20 δημοσιεύσεις ανά μήνα

Στις τιμές δεν περιλαμβάνεται ΦΠΑ 24%

Χρειάζεστε περισσότερα; Επικοινωνήστε μαζί μας και μάθετε πώς μπορούμε να προσαρμόσουμε ένα πρόγραμμα ειδικά για εσάς.

Γιατί χρειάζεστε διαχείριση Social Media για εστιατόρια;

#1
Αναπτύσσει την αναγνωρισιμότητα του brand σας

Η διαχείριση Social Media για εστιατόρια θα σας βοηθήσει να προσεγγίσετε μεγάλο αριθμό επισκεπτών εστιατορίων στην περιοχή σας με ελάχιστο κόστος. Χρησιμοποιώντας τα Social Media για εστιατόρια, μπορείτε να διατηρήσετε το εστιατόριο σας στο προσκήνιο των πελατών ακόμα και όταν δεν είναι εκεί. Δείτε τον αριθμό των ακολούθων σας να αυξάνονται και ακούστε περισσότερους ανθρώπους να μιλούν για το εστιατόριο σας και να προτείνουν τα πιάτα σας σε φίλους, συγγενείς και συναδέλφους.

#2
Κρατήστε επαφή με τους πελάτες σας

Δημιουργήστε σχέσεις με τους πελάτες σας μέσω συναρπαστικών αναρτήσεων για το εστιατόριο σας. Αλληλεπιδράστε με τους πελάτες σας χρησιμοποιώντας τα Social Media για εστιατόρια μέσω δώρων, διαγωνισμών και άλλα. Όσο περισσότερο αλληλεπιδράτε με τους πελάτες στα Social Media, τόσο περισσότερες ευκαιρίες έχετε να λάβετε τα σχόλιά τους για το μενού σας και να αναπτύξετε πιστούς ακόλουθους.

#3
Αυξάνει τους πελάτες και τις παραγγελίες

Η ενεργή χρήση των Social Media για εστιατόρια θα προσελκύσει περισσότερη κίνηση στο εστιατόριο σας, κάτι που με τη σειρά του έχει ως αποτέλεσμα να γεμίζουν περισσότερα τραπέζια και να γίνονται περισσότερες παραγγελίες. Ένα πρόσθετο όφελος θα είναι η αυξημένη επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας, η οποία θα σας δώσει επίσης αύξηση στις ηλεκτρονικές παραγγελίες για παραλαβή ή παράδοση.

Βέλτιστες πρακτικές για Social Media εστιατορίων

Η επένδυση στα Social Media μπορεί να φαίνεται τρομακτική στην αρχή, αλλά στην πραγματικότητα είναι πολύ εύκολο να ξεκινήσετε και να δημιουργήσετε αποτελέσματα. Οι χρήστες είναι συνδεδεμένοι συνεχώς και ανακαλύπτουν νέα brand που τους αρέσουν και μπορούμε να βοηθήσουμε τo brand σας να είναι ένα από αυτά. Η στρατηγική κάθε εστιατορίου για τα social media είναι διαφορετική, αλλά υπάρχουν μερικές μέθοδοι που ήταν σταθερά επιτυχημένες. Ακολουθούν μερικές συμβουλές που πρέπει να ακολουθήσετε που θα βοηθήσουν το εστιατόριο σας να δει μεγαλύτερη αφοσίωση και περισσότερους πελάτες.

 
Προσαρμόστε το Περιεχόμενό σας

#1

Δεν υπάρχουν δύο εστιατόρια που να είναι όμοια, επομένως μην αρκεστείτε σε μια γενική στρατηγική για τα Social Media. Ο καλύτερος τρόπος για να ξεχωρίσετε από τους ανταγωνιστές σας είναι να εφαρμόσετε μεθόδους που βασίζονται στις μοναδικές ιδιότητες του εστιατορίου σας και στις ανάγκες της πελατειακής σας βάσης. Οι λογαριασμοί σας στα Social Media θα πρέπει να επικεντρώνονται στην εξατομίκευση και στη δημοσίευση περιεχομένου που αποδεικνύει ότι το εστιατόριο σας είναι η καλύτερη επιλογή. Οι χρήστες των Social Media θέλουν να ακολουθούν σελίδες που έχουν αξία για αυτούς, επομένως θα πρέπει να στοχεύετε στη δημοσίευση περιεχομένου που είναι σχετικό και ελκυστικό για αυτούς.
Γίνετε δημιουργικοί

#2

Οι πλατφόρμες Social Media είναι εξαιρετικές για τη δημοσίευση κάθε είδους περιεχομένου, επομένως μην περιορίζεστε σε μία μόνο στρατηγική δημιουργίας. Ξεχωρίστε και πειραματιστείτε με διαφορετικούς τύπους περιεχομένου και διαφορετικές πλατφόρμες. Δημιουργήστε εκπληκτικά γραφικά σχέδια για διαφημίσεις στο Facebook ή βίντεο μαγειρικής από τα παρασκήνια για τον λογαριασμό σας στο Instagram. Η ιστοσελίδα σας έχει blog; Στη συνέχεια, θα μπορούσατε να δημοσιεύσετε άρθρα για παράδειγμα. Υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε με τις σελίδες σας στα Social Media, οπότε γίνετε δημιουργικοί και βρείτε το περιεχόμενο που λειτουργεί καλύτερα για εσάς και τους νέους πελάτες σας.
Συνεχίστε με τις τάσεις της πλατφόρμας

#3

Τα Social Media αλλάζουν και επικεντρώνονται συνεχώς, γι' αυτό φροντίστε να μην μείνετε πίσω. Η ενημέρωση σχετικά με τις συμπεριφορές των χρηστών, τα trending hashtags και άλλες σχετικές με τον κλάδο πληροφορίες μπορεί να βοηθήσει το εστιατόριο σας να προσελκύσει και να διατηρήσει περισσότερη προσοχή. Τα Social Media βασίζονται σε νέο και viral περιεχόμενο, επομένως βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο και οι στρατηγικές σας δεν είναι ξεπερασμένα. Το να είστε στην κορυφή των τάσεων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να σας βοηθήσει να προσελκύσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες σε πραγματικό χρόνο.
Ενισχύστε το κοινωνικό σας δίκτυο

#4

Τα προφίλ σας στα Social Media σας κάνουν πιο προσιτούς, γεγονός που δίνει τόσο στους επαναλαμβανόμενους όσο και στους πιθανούς πελάτες την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν προσωπικά με το brand σας. Ένας τρόπος για να εδραιώσετε την αξιοπιστία σας είναι να αναπτύξετε και να καλλιεργήσετε σχέσεις με τους ανθρώπους που ενδιαφέρονται για το εστιατόριο σας. Η αλληλεπίδραση με άλλες τοπικές σελίδες ή η ενασχόληση με οποιοδήποτε περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες μπορεί να βοηθήσει το brand σας να φαίνεται πιο φιλικό. Και όταν οι καταναλωτές εμπιστεύονται το brand σας, είναι πολύ πιο πιθανό να επισκεφτούν το εστιατόριο σας και να γίνουν πιστοί πελάτες.
Διαχειριστείτε τη διαδικτυακή σας φήμη

#5

Μια ολιστική καμπάνια μάρκετινγκ Social Media θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνει στρατηγικές για τη διαχείριση της φήμης. Ενώ η δημοσίευση περιεχομένου είναι εξαιρετικά σημαντική, ένα άλλο σημαντικό στοιχείο είναι να βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας είναι ευχαριστημένοι και ότι αντικατοπτρίζουν καλά τις υπηρεσίες σας. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει οτιδήποτε, από την επίβλεψη της αφοσίωσης των πελατών, την απάντηση σε ερωτήσεις ή ακόμα και την επίλυση αρνητικών κριτικών. Η παρουσία του brand σας επηρεάζεται από όλες τις κριτικές ή τα σχόλια που λαμβάνετε και οι αξιόπιστες αλληλεπιδράσεις με τo brand σας μπορούν να διασφαλίσουν ότι οι πελάτες σας έχουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Γνωρίζουμε ότι το εστιατόριο σας είναι υπέροχο, αλλά θέλετε να βεβαιωθείτε ότι το γνωρίζει και το κοινό-στόχος σας. Η καλή διαχείριση φήμης μπορεί να μετριάσει τυχόν προβλήματα και να καθησυχάσει τους οπαδούς σας ότι το εστιατόριο σας είναι υψηλής ποιότητας και αξιόπιστο.

Κάντε το επόμενο βήμα στο μάρκετινγκ του εστιατορίου σας

Καθώς τα Social Media γίνονται όλο και πιο δημοφιλή στους καταναλωτές, είναι σημαντικό η επιχείρησή σας να ακολουθεί το παράδειγμά τους. Η διαφήμιση του εστιατορίου σας στα Social Media μπορεί να σας βοηθήσει να προωθηθείτε σε πολύ μεγαλύτερο κοινό, να ενισχύσετε την αφοσίωση των πελατών και να δημιουργήσετε περισσότερες πωλήσεις. Αυτές οι πλατφόρμες παρέχουν πολλούς τρόπους για να επιδείξετε το μενού σας και να αποδείξετε ότι το εστιατόριό σας αξίζει να πάτε.

Και με τη βοήθεια των ειδικών μας στη διαχείριση Social Media για το εστιατόριο σας μπορεί να δει όλα αυτά τα εξαιρετικά αποτελέσματα και πολλά άλλα. Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε ένα σταθερό brand στα κανάλια Social Media, να αναπτύξετε ελκυστικό περιεχόμενο και να καλλιεργήσετε σχέσεις με τους διαδικτυακούς σας ακολούθους. Η σελίδα της επιχείρησής σας δεν χρειάζεται να περιορίζεται μόνο σε έναν ιστότοπο – μπορείτε (και πρέπει!) να αναπτυχθείτε και να βρείτε τους πελάτες σας εκεί που ξοδεύουν τον περισσότερο χρόνο.

Είτε θέλετε να βελτιώσετε τη σελίδα σας στο Facebook, το προφίλ σας στο Instagram ή οποιαδήποτε άλλη ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχετε έρθει στο σωστό μέρος. Η WEBFOOD είναι η καλύτερη εταιρεία για να σας βοηθήσει με όλες τις ανάγκες σας στα Social Media.

Επικοινωνήστε με έναν από τους ειδικούς μας τώρα.