10 ιδέες για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου που θα λατρέψουν οι καλεσμένοι σας
Και παρόλο που το 2022 εξακολουθεί να φαίνεται διαφορετικό από τα κανονικά χρόνια – με το φαγητό σε πακέτο, το delivery και το πακέτο υπαίθριων τραπεζαριών να είναι οι πιο ασφαλείς τρόποι γιορτής – υπάρχουν ακόμα πολλοί δημιουργικοί τρόποι για να προσφέρετε την εμπειρία του Αγίου Βαλεντίνου με εξαιρετικό φαγητό και φιλοξενία.
Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι η η δεύτερη πιο δημοφιλής μέρα για φαγητό έξω στην Αμερική, δεύτερη μετά την Ημέρα της Μητέρας. Και παρόλο που το 2022 εξακολουθεί να φαίνεται διαφορετικό από τα κανονικά χρόνια – με το φαγητό σε πακέτο, το delivery και το πακέτο υπαίθριων τραπεζαριών να είναι οι πιο ασφαλείς τρόποι γιορτής – υπάρχουν ακόμα πολλοί δημιουργικοί τρόποι για να προσφέρετε την εμπειρία του Αγίου Βαλεντίνου με εξαιρετικό φαγητό και φιλοξενία.
Για πολλά ζευγάρια, οικογένειες και ομάδες φίλων που γιορτάζουν τον Άγιο Βαλεντίνο, ένα ιδιαίτερο γεύμα είναι το καλύτερο δώρο. Για να αποτυπώσετε ένα κομμάτι από τα εκατομμύρια ευρό που πρόκειται να δαπανηθούν σε εστιατόρια αυτήν την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, δοκιμάστε μία από αυτές τις μοναδικές προσεγγίσεις για να κάνετε το εστιατόριο σας να ξεχωρίζει —ακόμα και σε αυτήν τη μη παραδοσιακή χρονιά— με εξαιρετικό μάρκετινγκ, ιδέες για μενού και ειδικές προσφορές και προαγωγές.
Ιδέες για εστιατόρια για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου
1. Μη παραδοσιακά θέματα για μια μη παραδοσιακή χρονιά
Φέτος, είναι καλή ιδέα να παρακολουθείτε στενά τι στρέφονται οι επισκέπτες για άνεση σε αυτούς τους περίεργους καιρούς και να δείτε αν μπορείτε να προσφέρετε μια εμπειρία δείπνου που να ταιριάζει. Για παράδειγμα, το 2017,Βρέθηκε Κουζίνα και Κοινωνικό Σπίτι στο Έβανστον του Ιλινόις έφτιαξαν το μενού τους με prix-fixe γύρω από κλασικές ρομαντικές κωμωδίες.
Τα μαθήματα περιελάμβαναν ένα μίνι σάντουιτς με παστράμι με σίκαλη και μια σαλάτα με «ντρέσιμο στο πλάι», εμπνευσμένο από το When Harry Met Sally, και μια ψητή μπριζόλα al forno με ζυμαρικά, που φτιάχνει η Cher για τον Nicolas Cage στο Moonstruck, μεταξύ άλλων, σύμφωνα με The Chicago Tribune.
Ένα άλλο θέμα που εφαρμόζεται εύκολα είναι το Take-Home Romance. Το 2021,Tucker’s Silk Mill πρόσφερε ένα πλήρες σετ δείπνου για δύο άτομα, με φράουλες, και κέικ σοκολάτας.
Συμβουλή φιλική προς τον COVID: Ένα θέμα μπορεί να επεκταθεί σε πακέτο και παράδοση εξίσου εύκολα με το σπίτι. Βεβαιωθείτε ότι το θεματικό μενού σας είναι διαθέσιμο και μεταφράζεται καλά σε πακέτο για να περιλαμβάνει όσο το δυνατόν περισσότερους επισκέπτες.
2. Φιλοξενήστε ένα διαδικτυακό ή αυτοπροσώπως μάθημα μαγειρικής
Τα μαθήματα μαγειρικής για ζευγάρια είναι ένας φανταστικός τρόπος για να γιορτάσετε την αγάπη και να προσφέρετε μια κοινή εμπειρία — με την επωνυμία σας στο επίκεντρο. Πέρυσι,Το Red Lantern φιλοξένησε μαθήματα παρασκευής σούσι για ζευγάρια. Το μάθημα πρόσφερε βήμα-βήμα οδηγίες για το σούσι μαζί με ορεκτικά και ζευγάρια σάκε.
Συμβουλή φιλική προς τον COVID: Μετατρέψτε το μάθημα παρασκευής σούσι με πρόσωπο σε ένα κουτί που μπορείτε να πάρετε στο σπίτι με τα πάντα και ένα εικονικό μάθημα. Το μάθημα θα μπορούσε να είναι ένα προηχογραφημένο βίντεο με τον σύνδεσμο που περιλαμβάνεται ή ένα ζωντανό μάθημα Zoom για πολλά ζευγάρια ταυτόχρονα.
3. Φροντίστε τα παιδιά
Τα παντρεμένα ζευγάρια με παιδιά μπορεί να μην αισθάνονται άνετα να καλέσουν μια μπέιμπι σίτερ φέτος, γι’ αυτό σκορπίστε την αγάπη και κάντε μια γιορτή για όλη την οικογένεια. Προσφέρετε ένα σπέσιαλ οικογενειακό γεύμα, ένα επιδόρπιο κατάλληλο για παιδιά ή ένα δωρεάν παιδικό γεύμα με την αγορά ενός ενήλικα ως δώρο στους πολυάσχολους γονείς σας.
Συμβουλή φιλική προς τον COVID: Προσφέρετε ένα οικογενειακό γεύμα σε πακέτο με το μενού σας για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου που είναι πολύ μεγάλο για όλη την οικογένεια.
4. Ρυθμίστε ένα αναδυόμενο παράθυρο εξωτερικού χώρου
Με περιορισμένη τραπεζαρία σε εσωτερικούς χώρους, ρυθμίστε ένα αναδυόμενο παράθυρο σε εξωτερικό χώρο, εάν ο καιρός το επιτρέπει. Εφόσον δεν βρέχει ή χιονίζει, οι επισκέπτες είναι πρόθυμοι να αντιμετωπίσουν τις χαμηλές θερμοκρασίες για να ζήσουν ένα ξεχωριστό γεύμα. Το Barn Steakhouse, για παράδειγμα, φιλοξένησε μια εμπειρία δείπνου με σκηνές για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου με περιορισμένες θέσεις.
Ακόμη και το να έχετε ανοιχτά μερικά καθίσματα στο αίθριο για όσους επιθυμούν να δειπνήσουν έξω, ενώ είναι σούπερ ομαδοποιημένα για τον εορτασμό του Αγίου Βαλεντίνου, θα κρατήσει τους καλεσμένους και το προσωπικό σας πιο ασφαλή.
Συμβουλή φιλική προς τον COVID: Βεβαιωθείτε ότι τα τραπέζια είναι κοινωνικά αποστασιοποιημένα και αερίζονται καλά .
5. Γιορτάστε την ευτυχισμένη ώρα στο σπίτι
Πριν από τον COVID, οι ώρες ευτυχίας ήταν πάντα ένας εξαιρετικός τρόπος για να προσελκύσετε πελάτες και να τονίσετε ειδικές μέρες. Δοκιμάστε να προσφέρετε μειωμένες τιμές σε ορεκτικά και ποτά σε πακέτο ή ακόμα και να προσθέσετε ένα ή δύο σπεσιαλιτέ κοκτέιλ για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.
Μπορείτε επίσης να το αλλάξετε δημιουργώντας κιτ κοκτέιλ που θα φτιάξετε μόνοι σας και μετατρέποντας το happy hour σε μια διασκεδαστική δραστηριότητα. Είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να μοιραστείτε τις συνταγές σας με τους καλεσμένους σας και θα δουν πόση προσπάθεια — και ειδικά συστατικά — καταβάλλεται στα ποτά σας.
6. Πρόγραμμα δωροκάρτας για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου
Οι δωροκάρτες είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε βραχυπρόθεσμα έσοδα και να προωθήσετε επαναλαμβανόμενες επισκέψεις στο εστιατόριο σας. Την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου κάνουν ένα υπέροχο δώρο, καθώς αποτελούν υπόσχεση για μελλοντικά ραντεβού και δείπνα.
Προωθήστε τη διαθεσιμότητα της δωροκάρτας σας στο πλαίσιο ενός δώρου. Ή σκεφτείτε κάτι μεγαλύτερο από μια εφάπαξ πώληση και προωθήστε ένα μακροπρόθεσμο πρόγραμμα, ίσως με ειδική τιμολόγηση.
Μια ιδέα: Προωθήστε μια δωροκάρτα με μηνύματα που συνδέονται με το (ελπιδοφόρο) τέλος της πανδημίας και επιστροφή στην κανονικότητα, ίσως με αντίγραφο όπως «Θα σε ακολουθούσα μέχρι το τέλος (της πανδημίας).» Στη συνέχεια, προσφέρετε μια επιλογή αγοράς δωροκάρτας πολλών μηνών.
Μπορείτε επίσης να κάνετε μια καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που εξηγεί πώς οι δωροκάρτες είναι σαν μίνι-επενδύσεις στην επιχείρησή σας να ξεπεράσετε αυτή τη δύσκολη περίοδο.
Συμβουλή φιλική προς τον COVID: Μαζί με τις φυσικές δωροκάρτες, προσφέρετε ηλεκτρονικές δωροκάρτες που μπορούν να αγοράσουν οι επισκέπτες στον ισότοπο σας.
7. Χρονομέτρηση της καμπάνιας email σας
Για τις καλύτερες πιθανότητες επιτυχίας, βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας γνωρίζουν πώς μπορείτε να ταιριάξετε στα σχέδιά τους για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου για το 2022 — και βεβαιωθείτε ότι τα μηνύματά σας θα φτάσουν σε αυτούς την κατάλληλη στιγμή.
Το email marketing είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να γίνει αυτό. Πολλοί άνθρωποι πρόκειται να πάρουν μια απόφαση της τελευταίας στιγμής, γι’ αυτό στείλτε ένα email λίγες μέρες πριν και ένα την ημέρα πριν ενημερώστε τους καλεσμένους σας τι έχετε προγραμματίσει για τις διακοπές.
Υπενθυμίστε τους να παραγγείλουν από το ειδικό μενού του Αγίου Βαλεντίνου, αγοράστε δωροκάρτες ή προσφέρετε έναν εκπτωτικό κωδικό μόνο για εκείνη την ημέρα.
Συμβουλή φιλική προς τον COVID: Βεβαιωθείτε ότι ο εκπτωτικός κωδικός επεκτείνεται και σε φαγητό σε πακέτο, ώστε να περιλαμβάνει όλα τα πιθανά εστιατόρια για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.
8. Προσελκύστε τους ακόλουθούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Οι διακοπές είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να ευαισθητοποιήσετε για εσάς λογαριασμούς κοινωνικών μέσων του εστιατορίου.
Αλυσίδα εστιατορίων Mimi’s Cafe βρήκε έναν τρόπο να αυξήσει την επισκεψιμότητα τόσο στη σελίδα τους στο Facebook όσο και στο εστιατόριο τους την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Ένα χρόνο, όσοι δήλωσαν τον έρωτά τους στη σελίδα του Mimi στο Facebook πήραν ένα δωρεάν εισιτήριο για τις προσπάθειές τους.
«Η αγάπη είναι στον αέρα στο Mimi’s και επίσης στο διαδίκτυο», είπε ο CMO της Mimi Steward Slocum. «Αξιοποιούμε την ευκαιρία να προσφέρουμε μια δωρεάν προσφορά εισόδου σε όσους μοιράζονται την αγάπη τους στη σελίδα της Mimi στο Facebook που οδηγεί στις διακοπές των ερωτευμένων».
Συμβουλή φιλική προς τον COVID: Και πάλι, βεβαιωθείτε ότι η προώθησή σας επεκτείνεται σε πακέτο σε πακέτο και παράδοση καθώς και σε γεύματα προσωπικά.
9. Δημιουργήστε αγάπη πίστης
Οι πιο πιστοί πελάτες σας θα θέλουν πάντα να ακούσουν νέα σας, γι’ αυτό φροντίστε να επικοινωνήσετε μαζί τους και να τους ενημερώσετε για το τι έχετε στο κατάστημα.
Μπορείτε να προσφέρετε διπλούς πόντους στους επισκέπτες που χρησιμοποιούν το πρόγραμμα επιβράβευσης την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου ή ένα δωρεάν επιδόρπιο εάν εγγραφούν. Αυτό σας βοηθά με δύο τρόπους: φέρνετε επισκέπτες στις διακοπές και δημιουργείτε τη βάση αφοσίωσης και τη λίστα email σας για το μέλλον.
10. Τρέξτε διαφημίσεις στο facebook και στο google
Εάν έχετε λίγα χρήματα να διαθέσετε, οι διαφημίσεις στο Facebook και οι διαφημίσεις Google μπορούν να σας βοηθήσουν πολύ. Σε αυτές τις διαφημίσεις, βεβαιωθείτε ότι το όνομα του εστιατορίου σας είναι μπροστά και στο κέντρο μαζί με μια σαφή παρότρυνση για δράση, όπως “Κάντε κράτηση σήμερα!” ή “Κάντε κράτηση τώρα!”.
Το The Russian Team Room στη Νέα Υόρκη κατάφερε να εξασφαλίσει την κορυφαία διαφημιστική θέση “Κρατήσεις για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου στο Μανχάταν” και να κατευθύνει τους πελάτες απευθείας στην ιστοσελίδα τους.
Όταν κάνετε κλικ στη διαφήμισή του, ανακατευθυνθείτε σε ένα μενού επιδιόρθωσης για την εκδήλωση του Αγίου Βαλεντίνου, καθώς και σε μια προτροπή για λήψη του μενού PDF ή κράτηση ενός τραπεζιού αμέσως.
Διάδωσε την αγάπη
Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι βέβαιο ότι θα είναι μια καλή μέρα τόσο για εστιατόρια όσο και για εστιατόρια.