Τα 13 χειρότερα προβλήματα εστιατορίου και λύσεις σε καθένα από αυτά
Ο δρόμος για να γίνεις ένας επιτυχημένος εστιάτορας έχει τα πάνω και τα κάτω του. Ενώ θα γιορτάσετε πολλά ορόσημα και επιτυχίες, θα πρέπει επίσης να ξεπεράσετε διάφορα προβλήματα. Εδώ είναι τα πιο συνηθισμένα προβλήματα εστιατορίου και οι λύσεις που θα σας βοηθήσουν να τα ξεπεράσετε στην αρχή. Από προβλήματα κουζίνας μέχρι θέματα προϋπολογισμού, με τι αντιμετωπίζουν οι ιδιοκτήτες εστιατορίων και τι μπορούν να κάνουν για αυτό;
13 Προβλήματα εστιατορίου και λύσεις για να τα λύσετε το συντομότερο δυνατό
1. Μοναδική πρόταση πώλησης
Το πρόβλημα:
Ένας από τους κύριους παράγοντες που επηρεάζουν την επιχείρηση εστιατορίων είναι η δυσκολία να βρεθεί ένα μοναδικό σημείο πώλησης σε έναν υπερκορεσμένο κλάδο. Τι νέο θα φέρετε που δεν έχουν ήδη οι ανταγωνιστές σας; Πώς θα ξεχωρίσεις;
Η λύση:
Ανεξάρτητα από το αν θέλετε να ανοίξετε ένα χαλαρό εστιατόριο ή ένα καλό εστιατόριο, το να έχετε καλό φαγητό και εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών δεν αρκεί. Πολλά εστιατόρια μπορούν να υπερηφανεύονται για αυτό.
Στόχος του εστιατορίου σας δεν πρέπει να είναι να ανταποκριθεί στις προσδοκίες αλλά να τις ξεπεράσει
Σκεφτείτε μερικές πρωτότυπες ιδέες για τις οποίες θα μπορούσατε να γίνετε γνωστός ως εστιατόριο. Ένα μοναδικό σημείο πώλησης θα βοηθήσει τους πελάτες να σας θυμούνται και να θέλουν να επιστρέψουν. Ακολουθούν επτά μοναδικές ιδέες εστιατορίου για να ξεκινήσετε τη δημιουργική σας διαδικασία:
- Καφετέρια για σκύλους/καφετέρια για γάτες
- Θέμα ποπ κουλτούρας (από κλασικά όπως ο Πόλεμος των Άστρων και ο Χάρι Πότερ μέχρι πιο πρόσφατα φαινόμενα της ποπ κουλτούρας όπως το Game of Thrones ή το Black Mirror)
- Φτιάξτε το δικό σας γεύμα
- Δείπνο και παράσταση στο κρεβάτι (αντί για καρέκλα)
- Κούνιες σαν καρέκλες
- Δεν επιτρέπονται τηλέφωνα
- Περιγραφές μενού που διαβάζονται σαν ποίημα
Κάτι μοναδικό σας μπορεί επίσης να τραβήξει την προσοχή στα social media. Ένα ασυνήθιστο πιάτο, μια τρελή διακόσμηση ή μια ιδέα βιωματικού δείπνου μπορεί να ωθήσει τους ανθρώπους να τραβήξουν φωτογραφίες και να σας αναφέρουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
2. Ζητήματα και προκλήσεις επισιτιστικής ασφάλειας
Το πρόβλημα:
Η επισιτιστική ασφάλεια είναι ένα από τα κύρια ηθικά ζητήματα στην υπηρεσία τροφίμων. Δεδομένου ότι το φαγητό βρίσκεται στο κέντρο κάθε εστιατορίου, θα πρέπει να το αντιμετωπίζετε με τη μέγιστη προσοχή. Ως εστιατόριο, μπορείτε να αντιμετωπίσετε πολλά προβλήματα μεταφοράς τροφίμων, όπως τα είδη που δεν φτάνουν στην ώρα τους, χρειάζονται μεταφορά με ελεγχόμενη θερμοκρασία ή είναι μολυσμένα. Αυτά μπορεί να οδηγήσουν σε άλλα προβλήματα κακής ασφάλειας των τροφίμων όπως οι πελάτες ή το προσωπικό να αρρωστήσουν.
Η λύση:
Τα προβλήματα του εστιατορίου που έχουν να κάνουν με το φαγητό πρέπει να αντιμετωπίζονται ένα βήμα τη φορά. Πρώτα, βρείτε μια αξιόπιστη εταιρεία μεταφοράς τροφίμων στην περιοχή σας. Αφιερώστε το χρόνο σας ερευνώντας μερικά για να βρείτε ένα που δεν θα είναι υπερβολικά ακριβό, αλλά δεν θα κάνει συμβιβασμούς και στην ποιότητα.
Στη συνέχεια, εκπαιδεύστε το προσωπικό σας σχετικά με τις σωστές πρακτικές υγείας και υγιεινής και βεβαιωθείτε ότι τις τηρεί. Όλοι όσοι έρχονται σε επαφή με το φαγητό πρέπει να πλένουν τα χέρια τους, να φοράνε γάντια, δίχτυα μαλλιών, καθαρά ρούχα και να χρησιμοποιούν τα κατάλληλα εργαλεία. Ο εξοπλισμός και τα εργαλεία πρέπει να καθαρίζονται και να αποστειρώνονται και οι επιφάνειες να απολυμαίνονται.
Σε περίπτωση αμφιβολίας, κάντε πάντα το σωστό από τους πελάτες σας – δεν υπάρχει ενδιάμεσο. Για παράδειγμα, αν χαλάσει το ψυγείο σας και δεν ξέρετε πότε ακριβώς, πρέπει να πετάξετε τα ευπαθή προϊόντα ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι θα σας κοστίσει περισσότερο. Δεν θέλετε να ρισκάρετε να αρρωστήσετε κανέναν.
Μια άλλη λύση για τη διασφάλιση της ασφάλειας των προϊόντων διατροφής σας είναι να ζητήσετε βοήθεια από ελεγκτές ασφάλειας τροφίμων, ώστε να σας πάρουν την πιστοποίηση που απαιτείται για να κρατήσετε τους πελάτες σας ήσυχους.
3. Δομή Ομάδας Διαχείρισης Εστιατορίου
Το πρόβλημα:
Τα περισσότερα προβλήματα στη διαχείριση εστιατορίου προέρχονται από την επιθυμία του ιδιοκτήτη να κάνει τα πάντα.
Η αλήθεια είναι ότι ακόμα κι αν γνωρίζετε πώς να διαχειρίζεστε το προσωπικό του εστιατορίου, δεν θα έχετε τον χρόνο να το κάνετε και επίσης να παρακολουθείτε στενά τις καθημερινές λειτουργίες.
Η λύση:
Δεν μπορείς να τα κάνεις όλα ως ιδιοκτήτης εστιατορίου . Χρειάζεστε έναν διευθυντή ή μια ομάδα διαχείρισης που να μπορείτε να εμπιστευτείτε. Θα συνεχίσουν να λειτουργούν ομαλά και θα καταλήξουν σε πολύ απαραίτητους κανόνες προσωπικού εστιατορίου, ενώ θα βοηθήσουν επίσης το εστιατόριο να είναι κερδοφόρο.
Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να εμπλακείτε. Αντίθετα, θα πρέπει να προσπαθείς να είσαι εκεί κάθε μέρα, ειδικά τον πρώτο χρόνο. Για να αποφύγετε το χάος και τη σπατάλη χρημάτων, προγραμματίστε προσεκτικά το εργατικό δυναμικό . Δεν χρειάζεστε πέντε διακομιστές όταν το εστιατόριο είναι άδειο, ούτε μπορείτε να τα καταφέρετε με δύο όταν το εστιατόριο είναι πολύβουο. Και οι δύο περιπτώσεις θα σας χάσουν χρήματα και ενδεχομένως θα προκαλέσουν αρνητικές κριτικές.
Όταν βρείτε την τέλεια ισορροπία, εκπαιδεύστε το προσωπικό σας πώς να χειρίζεται διαφορετικές καταστάσεις. Προσφέρετέ τους υλικά και κίνητρα εάν κάνουν καλή δουλειά και επιτυγχάνουν ατομικά καθορισμένους στόχους. Πρέπει επίσης να τους εμπνεύσετε, να τους διατηρήσετε κίνητρα και να τους ευθυγραμμίσετε με τη φιλοσοφία και την ιδέα του εστιατορίου σας. Ο καθένας πρέπει να έχει ξεκάθαρη άποψη για τις ευθύνες, την ιεραρχία και τη δομή της ομάδας του.
Η επίλυση προβλημάτων για τους διευθυντές εστιατορίου δεν πρέπει να είναι μέλημα του ιδιοκτήτη, αλλά αυτό εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το να βρείτε κάποιον που νιώθετε άνετα να αφήσετε να αναλάβει τα ηνία . Οποιαδήποτε θέματα ανθρώπινου δυναμικού στα εστιατόρια πρέπει να είναι δική τους ευθύνη και θα πρέπει να έχουν ισχυρή εργασιακή ηθική. Να θυμάστε ότι ακόμη και η ανάθεση βάρδιων μπορεί να είναι ηθικό πρόβλημα. Θα πρέπει να κατανέμονται με βάση τις δεξιότητες, την απόδοση και την αρχαιότητα, όχι με βάση το ποιος αρέσει περισσότερο στον διευθυντή.
4. Εξυπηρέτηση πελατών
Το πρόβλημα:
Πολλά προβλήματα εστιατορίων και οι λύσεις τους έχουν να κάνουν με την εξυπηρέτηση πελατών. Για να μετατρέψετε τους πελάτες σε πελάτες επιστροφής, πρέπει να τους κρατήσετε ευχαριστημένους και να τους προσφέρετε μια άψογη γευστική εμπειρία. Αυτό μπορεί να είναι ιδιαίτερα δύσκολο όταν είναι ασεβείς ή ενοχλητικοί, όπως όταν είναι ξεκάθαρα μεθυσμένοι και ζητούν περισσότερο αλκοόλ.
Η λύση:
Τα προβλήματα των πελατών σε ένα εστιατόριο μπορεί να κλιμακωθούν γρήγορα. Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας ώστε να είναι εξυπηρετικό αλλά σταθερό . Εάν ο πελάτης είναι απόλυτα ευχάριστος, αντιμετωπίστε κάθε βήμα της γευστικής εμπειρίας με την ίδια προσοχή. Δεν είναι μόνο το φαγητό που έχει σημασία.
Λάβετε υπόψη ότι οι πελάτες ενδέχεται να σας υποβάλουν online κριτικές. Εάν λαμβάνετε πολλά αρνητικά σχόλια, μπορεί να επηρεάσει τη δημοτικότητα και την αξιοπιστία σας στο διαδίκτυο. Τούτου λεχθέντος, κανένας αριθμός καλών κριτικών δεν αξίζει τίποτα εάν ο πελάτης είναι αγενής ή ακόμη και επιθετικός προς το προσωπικό αναμονής.
Η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ είναι ένα άλλο ηθικό ζήτημα που αντιμετωπίζουν οι εστιάτορες. Τι κάνετε όταν ένας πελάτης έχει μεθύσει; Το κόβεις; Πότε; Πως; Ως ιδιοκτήτης εστιατορίου, θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε το προσωπικό σας να λαμβάνει τις δικές του αποφάσεις όταν πρόκειται να σταματήσει να σερβίρει αλκοόλ. Αφού το κάνουν, θα πρέπει να ενημερώσουν τον πελάτη για την απόφασή τους και να του προτείνουν να του καλέσουν ταξί. Δεν θέλετε να θυσιάσετε την ευημερία των καλεσμένων και του προσωπικού σας για να λάβετε περισσότερα χρήματα.
5. Προκλήσεις μάρκετινγκ εστιατορίου
Το πρόβλημα:
Όταν σκέφτεστε προβλήματα και λύσεις εστιατορίων, το μάρκετινγκ πιθανότατα δεν είναι στην πρώτη τριάδα. Ωστόσο, το μάρκετινγκ είναι κάτι χωρίς το οποίο δεν μπορείτε να πάτε ως ιδιοκτήτης εστιατορίου. Εάν δεν έχετε ειδικό προϋπολογισμό μάρκετινγκ, δεν χρειάζεται απαραίτητα να αποκτήσετε έναν. Μπορείτε να προωθήσετε το εστιατόριο σας δωρεάν και να έχετε εξαιρετικά αποτελέσματα.
Η λύση:
Για τα εστιατόρια, το ρητό «κάθε δημοσιότητα είναι καλή δημοσιότητα» απέχει πολύ από το να είναι αληθινό
Οι κακές κριτικές σε ιστοσελίδες όπως το Yelp και το TripAdvisor μπορούν να βλάψουν τη φήμη σας στο διαδίκτυο. Το κόλπο είναι να μάθετε από αυτές τις κριτικές και να τις χρησιμοποιήσετε για να βελτιώσετε την επιχείρησή σας. Πάντα να τους απαντάτε και να κάνετε ό,τι καλύτερο μπορείτε για να λύσετε το πρόβλημα.
Για να προωθήσετε το εστιατόριο σας στο διαδίκτυο, χρειάζεστε πρώτα μια ιστοσελίδα εστιατορίου. Ο ιστότοπος πρέπει να είναι βελτιστοποιημένος και να ανταποκρίνεται ώστε να παρέχει στους πελάτες ακριβώς αυτό που αναζητούν.
Στη συνέχεια, μπείτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το συντομότερο δυνατό και αλληλεπιδράστε με τους πελάτες σας. Οργανώστε διαγωνισμούς και δώρα για να προσελκύσετε κόσμο με εκπτώσεις ή δωρεάν. Χρησιμοποιήστε το email marketing για να συγκεντρώσετε δεδομένα πελατών και να τους στείλετε εξατομικευμένες προσφορές. Σκεφτείτε να δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα αφοσίωσης πελατών για να ανταμείψετε τους πελάτες που επιστρέφουν.
Δώστε προσοχή και σε μικρότερες λεπτομέρειες, όπως η εκτύπωση των γραφικών ή του λογότυπου της επωνυμίας σας σε υλικά όπως το μενού, τις επαγγελματικές κάρτες, ακόμη και τις στολές των διακομιστών.
Θα πρέπει να εργάζεστε στο μάρκετινγκ του εστιατορίου σας κάθε μέρα . Ωστόσο, δεν χρειάζεται να πληρώσετε για αυτό. Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε δωρεάν, όπως σας δείξαμε παραπάνω. Εάν διαθέτετε προϋπολογισμό μάρκετινγκ, μπορείτε να πληρώσετε για δυνητικούς πελάτες για να προσελκύσετε περισσότερους ανθρώπους στο εστιατόριο σας. Ωστόσο, δεν θα συνιστούσαμε να πληρώσετε για κάτι που δεν θα σας φέρει νέους πελάτες, όπως τα likes στο Facebook.
6. Διαχείριση Κόστους και Προϋπολογισμού
Το πρόβλημα:
Από όλα τα πράγματα που μπορεί να πάνε στραβά σε ένα εστιατόριο, το να ξεμείνουμε από χρήματα είναι το χειρότερο δυνατό σενάριο. Η μη επαρκής προσέγγιση του κόστους και ο μη υπολογισμός του προϋπολογισμού σας για να συμπεριλάβετε απρόβλεπτες καταστάσεις έκτακτης ανάγκης είναι προβλήματα που μπορεί να φέρουν το εστιατόριο σας στο χείλος της χρεοκοπίας.
Η λύση:
Αυτό που θα σας κοστίσει περισσότερο ως ιδιοκτήτης εστιατορίου είναι το φαγητό. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν τον έλεγχο του κόστους των τροφίμων, όπως το κόστος των πρώτων υλών, το μενού σας, το κόστος μεταφοράς, η εποχικότητα, η τιμολόγηση, το κόστος εργασίας, η αποθήκευση και πολλά άλλα. Αλλά το φαγητό δεν είναι το μόνο πράγμα που θα πληρώσετε. Έχετε να πληρώσετε μισθούς, εξοπλισμό για αγορά και συντήρηση, διαφημίσεις για προβολή (εάν θέλετε), ενοίκια ή/και φόρους που πρέπει να πληρώσετε και πολλά άλλα.
Λοιπόν, πώς θα αποφύγετε να ξεμείνετε από χρήματα; Πρώτον, δημιουργώντας έναν προϋπολογισμό εστιατορίου που λαμβάνει υπόψη όλους αυτούς τους παράγοντες. Δεύτερον, με την πρόσληψη ή τουλάχιστον τη διαβούλευση με έναν λογιστή που ξέρει ποιες δαπάνες να προβλέψει και πώς να μοιράσει τα χρήματα εξίσου για να μην ξεμείνουν όταν δεν το περιμένεις.
7. Κύκλος εργασιών
Το πρόβλημα:
Μεταξύ των προκλήσεων που σχετίζονται με τη διαχείριση μιας λειτουργίας εστιατορίου, η απώλεια βασικών υπαλλήλων είναι μεγάλη. Τα εστιατόρια είναι εξαιρετικά μέρη για να προσληφθούν οι έφηβοι, πράγμα που σημαίνει επίσης ότι πιθανότατα δεν θα μείνουν πολύ. Ο κύκλος εργασιών μπορεί να σας χάσει πολλά χρήματα επειδή κοστίζει περισσότερο να προσλάβετε κάποιον νέο παρά να κρατήσετε έναν υπάρχοντα υπάλληλο που έχετε ήδη εκπαιδεύσει.
Η λύση:
Πρέπει να σκεφτείτε πολύ ποιον προσλαμβάνετε – όχι μόνο από άποψη ικανότητας. Πρέπει να ταιριάζουν με την ομάδα και να έχουν εξαιρετικές μαλακές δεξιότητες. Η εξυπηρέτηση πελατών σας θα βελτιωθεί τρομερά με το κατάλληλο προσωπικό αναμονής.
Για να αποφύγετε όσο το δυνατόν περισσότερους κύκλους εργασιών, φροντίστε να προσλάβετε άτομα που είναι πρόθυμα να χτίσουν μια καριέρα στην επιχείρησή σας και να μην τα παρατήσετε μετά τους πρώτους τρεις μήνες. Κάντε τους να νιώσουν μέρος της ομάδας και πείτε τους όλα όσα πρέπει να ξέρουν για τη δουλειά τους, τις ευκαιρίες για εξέλιξη, τις ανταμοιβές, την εκπαίδευση και πολλά άλλα. Ακόμα κι έτσι, δεν μπορείτε ποτέ να αποφύγετε εντελώς τον κύκλο εργασιών. Απλώς να γνωρίζετε ότι είναι μια πραγματικότητα και να κάνετε ό,τι καλύτερο μπορείτε για να το κρατήσετε υπό έλεγχο.
Ένας άλλος τρόπος για να αντιμετωπίσετε τον κύκλο εργασιών είναι να δημιουργήσετε μια λίστα με πιθανούς υπαλλήλους που είναι πρόθυμοι να συνεργαστούν μαζί σας. Επικοινωνήστε μαζί τους μόλις χρειαστεί να προσλάβετε κάποιον νέο. Αυτό σημαίνει να είσαι πάντα σε επιφυλακή για νέα ταλέντα. Προσλάβετε παθητικά και έχετε έτοιμο εκπαιδευτικό υλικό για νέους υπαλλήλους να μάθουν πώς γίνονται γρήγορα τα πράγματα.
8. Έλλειψη Αυτοματισμού
Το πρόβλημα:
Οι λειτουργικές προκλήσεις στα εστιατόρια έχουν να κάνουν πολύ με την αυτοματοποίηση στην εποχή μας. Αυτό καθιστά τα προβλήματα εστιατορίων και τις λύσεις τους πιο περίπλοκα για τις μικρές επιχειρήσεις. Τα περισσότερα εστιατόρια δέχονται παραγγελίες μέσω Διαδικτύου. Θα πρέπει, επίσης, αν θέλετε να συμβαδίσετε με την εποχή. Διαφορετικά, οι ανταγωνιστές σας θα προσεγγίσουν πελάτες που δεν θα μπορούσατε ποτέ. Μην περιμένετε απλώς από τους πελάτες να σας βρουν ως δια μαγείας και να μπουν μέσα, πηγαίνετε εκεί που βρίσκονται: online .
Η λύση:
Εφαρμόστε ένα ηλεκτρονικό σύστημα παραγγελιών στον ιστότοπο του εστιατορίου σας. Κάντε το κουμπί παραγγελίας εύκολο να εντοπιστεί και να βελτιστοποιηθεί για κινητά. Η WebFood μπορεί να σας βοηθήσει, όπως έχει κάνει με τόσα άλλα εστιατόρια.
Οι ηλεκτρονικές πληρωμές και τα σύγχρονα POS θα πρέπει επίσης να αποτελούν προτεραιότητα. Οι πελάτες βρίσκουν πολύ πιο εύκολο να πληρώσουν διαδικτυακά παρά με μετρητά κατά την παράδοση. Μπορείτε να αυτοματοποιήσετε την όλη διαδικασία με το κατάλληλο εργαλείο. Για παράδειγμα, στην WebFood προσφέρουμε διαδικτυακές πληρωμές που υποστηρίζουν όλες τις σημαντικές πιστωτικές κάρτες.
9. Online Reach
Το πρόβλημα:
Ένα από τα κύρια ζητήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος των εστιατορίων είναι η προσέγγιση περισσότερων ανθρώπων στο διαδίκτυο χωρίς να δίνουν τα χρήματά τους σε πύλες παράδοσης φαγητού όπως efood, box κτλ. Αυτές οι πύλες μπορεί να παρουσιάζονται ως φίλοι των εστιατορίων, αλλά λαμβάνουν πολλές προμήθειες και ελέγχουν κάθε πτυχή της συναλλαγής. Το ερώτημα είναι: πώς μπορείτε να αποκτήσετε μεγαλύτερη προβολή στο διαδίκτυο χωρίς να ξοδέψετε μια περιουσία;
Η λύση:
Η λύση βρίσκεται στην ιστοσελίδα του εστιατορίου σας. Η βελτιστοποίηση είναι κρίσιμης σημασίας – η ιστοσελίδα σας πρέπει να είναι βελτιστοποιημένη για τις πωλήσεις και βελτιστοποιημένη ως προς το SEO. Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης μπορεί να σας βοηθήσει να μεταβείτε στην πρώτη σελίδα του Google , όπου πολλοί δυνητικοί πελάτες ενδέχεται να κάνουν κλικ στον ιστότοπό σας. Η βελτιστοποίηση πωλήσεων θέτει όσο το δυνατόν λιγότερα βήματα μεταξύ του χρήστη και του να γίνει πελάτης.
Η παρουσία σε διαδικτυακούς καταλόγους όπως το Yelp και το TripAdvisor μπορεί επίσης να αυξήσει την απήχησή σας στο διαδίκτυο και το ίδιο μπορεί να βελτιώσει τη σελίδα σας στο Google My Business . Ο έλεγχος των διαδικτυακών παραγγελιών σας σημαίνει ότι μπορείτε να αποκτήσετε μεγαλύτερη προβολή στο διαδίκτυο χωρίς να πληρώσετε μια άδικη και παράλογη τιμή.
Επιπλέον, κατά την περιήγηση στο διαδίκτυο, μην ξεχνάτε την ασφάλεια των δεδομένων σας και επιλέξτε το καλύτερο VPN για τη δουλειά. Αφιερώστε χρόνο και μελετήστε online κριτικές για καθεμία από τις πιθανές επιλογές. Μπορείτε να ξεκινήσετε με αυτές τις κριτικές SurfShark .
10. Δημιουργία του τέλειου μενού
Το πρόβλημα:
Μεταξύ των πολλών ζητημάτων και προκλήσεων στον κλάδο των υπηρεσιών εστίασης, ο σχεδιασμός μενού είναι ένα από τα μεγαλύτερα. Πόσα είδη πρέπει να έχει το μενού σας; Πάρα πολλά μπορεί να οδηγήσουν σε παράλυση επιλογής, ενώ πολύ λίγα δεν θα είναι αρκετή ποικιλία. Πώς θα τα τιμολογήσεις; Οι ερωτήσεις είναι ατελείωτες.
Η λύση:
Στην ιδανική περίπτωση, θα πρέπει να εστιάσετε σε ένα είδος κουζίνας (ιταλική, κινέζικη, βιετναμέζικη και παρόμοια). Τα εστιατόρια που φαίνεται ότι μπορούν να τα κάνουν όλα δεν είναι πολύ αξιόπιστα. Στη συνέχεια, ευθυγραμμίστε το μενού σας στο μοναδικό σημείο πώλησης. Εάν έχετε ένα αριστοκρατικό ιταλικό εστιατόριο, χρησιμοποιήστε χαρτί καλής ποιότητας, γραμματοσειρές σε απόσταση μεταξύ τους και λίγες φωτογραφίες. Εάν είστε ιδιοκτήτης ενός φαστ φουντ, εστιάστε σε έντονα χρώματα, λαχταριστές εικόνες και γυαλιστερό χαρτί.
Η διάταξη του μενού είναι επίσης απαραίτητη. Το μενού πρέπει να είναι ευανάγνωστο και κατανοητό . Μην χρησιμοποιείτε ταμπέλες νομισμάτων – αυτή η τακτική θα απομακρύνει την εστίαση από την τιμή των πιάτων σας. Τοποθετήστε πρώτα τα πιο δημοφιλή σας αντικείμενα και προσλάβετε έναν κειμενογράφο για να βρείτε μοναδικές περιγραφές μενού. Μπορείτε να δώσετε σε ολόκληρο το μενού μια μοναδική περιστροφή χρησιμοποιώντας κείμενο.
Για παράδειγμα, ρίξτε μια ματιά στο μενού με θέμα το Game of Thrones παρακάτω.
Τα μικρά, μονοσέλιδα μενού μπορούν να κάνουν θαύματα για την κερδοφορία του εστιατορίου σας. Δημιουργήσαμε ένα πρότυπο μενού μιας σελίδας που μπορείτε να προσαρμόσετε σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας.
Συμβατότητα μενού
Διατηρείτε πάντα ενημερωμένο το μενού όταν αλλάζει κάτι, από ένα ολόκληρο πιάτο έως ένα σημείο τιμής. Οι πελάτες θα είναι πολύ απογοητευμένοι αν καταλήξουν να πληρώσουν περισσότερα από όσα περίμεναν σε ένα γεύμα ή αν θέλουν να παραγγείλουν κάτι που δεν υπάρχει πλέον στο μενού. Μην φοβάστε να ενημερώσετε το μενού σας και να προσθέσετε νέα πιάτα έως και 4 φορές το χρόνο για να το διατηρήσετε φρέσκο.
Το μενού σας θα πρέπει να είναι ενημερωμένο και στον ιστότοπό σας. Κάντε το να ανταποκρίνεται ώστε οι πελάτες να μπορούν να το περιηγούνται από τα κινητά τους τηλέφωνα και να προσθέτουν εκπληκτικές εικόνες. Τοποθετήστε το σε ένα ορατό σημείο στον ιστότοπο, ώστε οι χρήστες να μην χρειάζεται να πλοηγούνται πολύ για να το βρουν.
11. Υπερφόρτωση Διοικητικών Εργασιών
Το πρόβλημα:
Ορισμένα προβλήματα της βιομηχανίας τροφίμων έχουν να κάνουν περισσότερο με το τι είναι πίσω από τα παρασκήνια παρά με το τι βλέπουν οι πελάτες. Η διαχείριση των καθημερινών διοικητικών λειτουργιών του εστιατορίου είναι μεγάλη δουλειά. Ακολουθούν μερικά παραδείγματα για το τι πρέπει να είστε πάνω από:
- Πόσους πελάτες να περιμένουν την ημέρα;
- Πόσα άτομα παραγγέλνουν παράδοση?
- Ποια είδη πωλούν περισσότερο?
- Ποια είδη δεν είναι κερδοφόρα.
- Οι απώλειές σας.
- Οι στόχοι πωλήσεών σας.
- Ποιο είναι το περιθώριο κέρδους σας.
Η λύση:
Όπως έχουμε ήδη αναφέρει, το χαρακτηριστικό ενός εξαιρετικού εστιατορίου είναι να ξέρει πότε πρέπει να παραδεχτεί ότι χρειάζονται βοήθεια. Εάν δεν αφαιρέσετε λίγη από την πίεση από τον εαυτό σας, ο τεράστιος φόρτος εργασίας θα σας κυριεύσει. Εδώ είναι το κύριο προσωπικό που θα πρέπει να προσλάβετε για να κατανείμετε τις αρμοδιότητες και να διατηρήσετε τις λειτουργίες να λειτουργούν ομαλά:
- Ένας διευθυντής που θα σας χρησιμεύσει ως το δεξί σας χέρι. Αναζητήστε εμπειρία στον κλάδο, ηγετικές ικανότητες και οργανωτικές δεξιότητες.
- Ο σεφ είναι το κύριο αξιοθέατο. Πόντοι μπόνους αν βρείτε κάποιον που έχει εμπειρία στην κουζίνα που στοχεύετε.
- Ένας λογιστής που θα παρακολουθεί τις δαπάνες σας και θα σας συμβουλεύει πώς να ξοδέψετε καλύτερα τον προϋπολογισμό σας για να έχετε υψηλό ROI (επιστροφή στην επένδυση).
- Ταμίας για να φροντίζει τις ηλεκτρονικές παραγγελίες και να συντηρεί τις ταμειακές μηχανές.
12. Υγεία και Υγιεινή
Το πρόβλημα:
Τα προβλήματα στις κουζίνες εστιατορίων αρχίζουν να γίνονται σοβαρά όταν δεν πληρείτε τα πρότυπα υγείας και υγιεινής. Η διατήρηση της υγείας και της υγιεινής είναι δύσκολη, αλλά εξαιρετικά σημαντική. Δουλεύετε με το φαγητό, οπότε η ακαταστασία είναι αναπόφευκτη. Επιπλέον, τα παράσιτα είναι μια πραγματική απειλή που μπορεί να επηρεάσει την επιχείρησή σας.
Η λύση:
Για να αποφύγετε τη μόλυνση των τροφίμων, εκπαιδεύστε το προσωπικό να πλένει τα χέρια του όπως κάνουν οι επαγγελματίες του ιατρικού τομέα . Θα πρέπει να χρησιμοποιούν σκεύη αντί για τα χέρια τους ή να φορούν γάντια. Τα ρούχα τους πρέπει να είναι καθαρά και τα νύχια τους κοντά. Θα πρέπει να αποφεύγουν να φορούν κοσμήματα, αρώματα, λοσιόν, aftershave ή βαφή νυχιών. Οι ποδιές, τα δίχτυα και τα παπούτσια κουζίνας είναι υποχρεωτικά, όπως και η άδεια εργασίας σε περίπτωση ασθένειας.
Βεβαιωθείτε ότι η κουζίνα, τα ψυγεία και οι χώροι προετοιμασίας φαγητού είναι πεντακάθαροι και ασφαλείς στο χειρισμό των τροφίμων. Απολυμάνετε όλο τον εξοπλισμό και τις χρησιμοποιήσιμες επιφάνειες και αποθηκεύστε τα σωστά. Συνεχίστε επίσης τον έλεγχο των παρασίτων γιατί θα στείλουν τους πελάτες να τρέχουν. Διατηρείτε όλους τους κάδους απορριμμάτων καθαρούς και τις πόρτες και τα παράθυρα κλειστά όσο το δυνατόν περισσότερο. Καθαρίστε τον χώρο αποθήκευσης, τον χώρο προετοιμασίας και τραπεζαρίας, τις αποχετεύσεις δαπέδου και τους κάδους απορριμμάτων.
13. Εξυπηρέτηση περισσότερων πελατών καθημερινά
Το πρόβλημα:
Τι κρατά τους ιδιοκτήτες εστιατορίων ξύπνιους περισσότερο από το να ονειρεύονται ένα άδειο εστιατόριο; Οχι πολύ. Ενώ άλλα προβλήματα εστιατορίων και οι λύσεις τους μπορεί να είναι λιγότερο απειλητικά, αυτό είναι μεγάλο. Ακόμα κι αν έχετε έναν αξιοπρεπή αριθμό πελατών κάθε μέρα, μπορείτε πάντα να τα πηγαίνετε καλύτερα και να εξυπηρετείτε περισσότερους ανθρώπους την ημέρα . Από τις πολλές προκλήσεις που συνεπάγεται η διαχείριση της λειτουργίας ενός εστιατορίου, αυτό έχει μια εύκολη λύση.
Η λύση:
Μία από τις πιο γρήγορες και εύκολες λύσεις για την πρόληψη του χρόνου διακοπής λειτουργίας είναι να παρέχετε τη δυνατότητα κράτησης τραπεζιού στον ιστότοπό σας. Μπορείτε ακόμη και να επιτρέψετε στους πελάτες να παραγγείλουν το φαγητό εκ των προτέρων . Με αυτόν τον τρόπο, όταν οι πελάτες φτάσουν στο εστιατόριο, το γεύμα τους θα τους περιμένει ήδη. Αυτό σημαίνει ότι θα φύγουν από τις εγκαταστάσεις πιο γρήγορα, κάτι που με τη σειρά του θα σας βοηθήσει να εξυπηρετήσετε περισσότερους ανθρώπους.
Θέλετε να απλοποιήσετε ακόμη περισσότερο τη διαδικασία; Εγκαταστήστε tablet σε κάθε τραπέζι για να επιτρέψετε στους χρήστες να παραγγείλουν χωρίς ο σερβιτόρος να τους φέρει το μενού, να επιστρέψει για να λάβει την παραγγελία τους και στη συνέχεια να την τοποθετήσει στην κουζίνα.
Συνοψίζοντας
Τα ζητήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος των εστιατορίων και οι ιδιοκτήτες εστιατορίων μπορούν να επιβαρύνουν τις καθημερινές λειτουργίες και να θέσουν σε κίνδυνο το μέλλον της επιχείρησης. Αυτά τα προβλήματα και οι λύσεις του εστιατορίου μπορούν να χρησιμεύσουν ως σχέδιο για την πρόβλεψη πιθανών προβλημάτων και την επίλυσή τους προτού κλιμακωθούν.
Ποια άλλα προβλήματα της βιομηχανίας τροφίμων και τις επακόλουθες λύσεις έπρεπε να αντιμετωπίσετε; Έχετε κάποια παραδείγματα επίλυσης προβλημάτων εστιατορίου που θα θέλατε να μοιραστείτε μαζί μας;