Πώς να επωφεληθείτε από τις αυξανόμενες τάσεις στα εστιατόρια το 2022
Ποιες είναι μερικές από τις νέες τάσεις στα εστιατόρια το 2022; Ποιες τάσεις πρέπει να γνωρίζετε για να προσαρμόσετε και να βελτιστοποιήσετε τις λειτουργίες του εστιατορίου σας; Εξετάζουμε ορισμένα δεδομένα από τις τάσεις των εστιατορίων για να δούμε τι έχει αλλάξει στον κλάδο των εστιατορίων το 2022 και πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτές τις αλλαγές.
Εστιατόρια Τάσεις 2022
Οι τάσεις στα εστιατόρια που παρουσιάζονται παρακάτω υποστηρίζονται από την έκθεση Restaurant Scene 2022 της Oracle – μια παγκόσμια έρευνα με περισσότερους από 5.700 καταναλωτές σε 11 χώρες. Τα ευρήματά τους υποδηλώνουν αυξημένη επιθυμία για τεχνολογία στη βιομηχανία τροφίμων και ποτών, καθώς και διαφάνεια και βιωσιμότητα.
Τάσεις σε πακέτο και παράδοση φαγητού 2022
Όταν παίρνουν φαγητό σε πακέτο από ένα εστιατόριο, το 32% των καταναλωτών προτιμούν να παραγγείλουν μέσω μιας εφαρμογής για κινητά, έναντι μόνο του 20% που προτιμούν τις διαπροσωπικές αλληλεπιδράσεις. Αυτό δείχνει πώς η πανδημία και η αυξημένη χρήση κινητών συσκευών έχουν επηρεάσει τον τρόπο που οι καταναλωτές σχετίζονται με τα αγαπημένα τους εστιατόρια.
Όταν παραγγέλνετε σε ένα drive-thru, οι άνθρωποι εξακολουθούν να προτιμούν την προσωπική αλληλεπίδραση (28%) έναντι μιας εφαρμογής για κινητά (22%), αλλά το χάσμα είναι μικρότερο.
Τα πλεονεκτήματα της χρήσης μιας εφαρμογής για κινητές συσκευές εστιατορίου περιλαμβάνουν:
- Αύξηση της αξίας παραγγελίας.
- Περισσότερος έλεγχος στην εμπειρία παραγγελίας.
- Περισσότερη επανάληψη των εργασιών.
Εάν σκέφτεστε να αποκτήσετε μια εφαρμογή για κινητά, εδώ είναι οι πέντε βασικές λειτουργίες της εφαρμογής εστιατορίου που πρέπει να περιέχει.
Μια εναλλακτική λύση για φαγητό σε μια εφαρμογή για κινητά εστιατορίου είναι ένα μενού κωδικών QR που οι πελάτες μπορούν να σαρώσουν στο τραπέζι τους για να κάνουν παραγγελίες χωρίς να αλληλεπιδρούν με τους σερβιτόρους.
Το 45% των καταναλωτών πιστεύει επίσης ότι οι αυτοπροσώπως παραγγελίες χρειάζονται περισσότερο χρόνο από την παράδοση ή την εκ των προτέρων παραγγελία. Το να επιτρέπετε στους πελάτες σας να κάνουν παραγγελίες εκ των προτέρων είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να ξεχωρίσετε το εστιατόριο σας και να εκπληρώσετε τις παραγγελίες πιο γρήγορα.
Οι πελάτες γίνονται επίσης πιο ανυπόμονοι. Ο χρόνος πριν εκνευριστούν περιμένοντας μια παραγγελία έχει μειωθεί σημαντικά. Όταν παραγγέλνουν σε ένα γκισέ, το 36% των πελατών εκνευρίζεται σε 5 λεπτά από αυτούς που περιμένουν να παραγγείλουν και το 32% εκνευρίζεται σε 10 λεπτά αναμονής για την παραλαβή της παραγγελίας τους.
Βεβαιωθείτε ότι διαθέτετε αφοσιωμένο προσωπικό για την παράδοση παραγγελιών μέσω διαδικτύου για παραλαβή, παράδοση ή τροφοδοσία , έτσι ώστε οι πελάτες να μην χρειάζεται να περιμένουν πολύ ή να αισθάνονται παραμελημένοι έναντι των πελατών που θα δειπνήσουν.
Το 29% των ερωτηθέντων συμφωνεί επίσης ότι οι ντελίβερι που παραλαμβάνουν παραγγελίες επηρεάζουν την ατμόσφαιρα του εστιατορίου, επομένως σκεφτείτε να δημιουργήσετε μια ξεχωριστή είσοδο ή χώρο αναμονής, ώστε να μην παρεμποδίζουν τις τακτικές σας εργασίες.
Τάσεις τεχνολογίας εστιατορίων 2022
Καθώς η κοινωνική απόσταση έγινε ο κανόνας, το ίδιο έγινε και με την επιθυμία των πελατών να κάνουν και να συλλέγουν παραγγελίες τροφίμων χωρίς προσωπική αλληλεπίδραση. Το 31% των ερωτηθέντων είπε ότι το κλικ και η συλλογή είναι ο προτιμώμενος τρόπος να παραγγείλουν, ενώ ένα επιπλέον 32% είπε ότι επηρεάζει θετικά το πού τρώνε.
Επιπλέον, η παροχή κλικ και συλλογής κάνει το 44% των πελατών πιο πιστό, με το 59% να λέει ότι θα ξοδέψει περισσότερα εξαιτίας αυτού.
Ενεργοποιήστε τις λειτουργίες παραλαβής στο πεζοδρόμιο ή ελάχιστης έκθεσης για να κρατάτε τους πελάτες σας ασφαλείς και ικανοποιημένους. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις βασικές λειτουργίες του συστήματος ηλεκτρονικών παραγγελιών και πώς να τις ενεργοποιήσετε στο σύστημά μας.
Μεταξύ αυτών των δυνατοτήτων, θα βρείτε και ανέπαφες πληρωμές στο διαδίκτυο, τις οποίες προτιμά το 40% των πελατών. Το 53% από αυτούς προτιμούν να πληρώνουν με πιστωτική κάρτα, αλλά θα πρέπει επίσης να εξετάσετε το ενδεχόμενο να ενεργοποιήσετε τις πληρωμές με PayPal για μεγαλύτερη ποικιλία.
Τάσεις μενού εστιατορίου
Η υγιεινή διατροφή φαίνεται να έχει κυριαρχήσει όσον αφορά τις τάσεις των τροφίμων στα εστιατόρια το 2022. Το 70% των ερωτηθέντων στη μελέτη πιστεύει ότι είναι σημαντικό τα εστιατόρια να προσφέρουν υγιεινές επιλογές στο μενού τους.
Επιπλέον, υπάρχει αυξανόμενη ανησυχία σχετικά με τις πηγές και τα συστατικά των τροφίμων. Το 52% των πελατών λατρεύουν τα εστιατόρια που επισημαίνουν ξεκάθαρα αυτά τα πράγματα, γεγονός που επηρεάζει τις αγοραστικές του συνήθειες.
Τα εστιατόρια που σέβονται και εξυπηρετούν τις διατροφικές προτιμήσεις των πελατών είναι επίσης όλο και πιο δημοφιλή. Στο 46% των πελατών αρέσει να έχουν τη δυνατότητα να διαχειρίζονται τις προτιμήσεις τους και να τις μοιράζονται με το εστιατόριο.
Τάσεις μάρκετινγκ εστιατορίων 2022
Όσον αφορά το μάρκετινγκ του εστιατορίου σας το 2022, οι τάσεις των καταναλωτών εστιατορίων δεν έχουν αλλάξει τόσο πολύ. Οι προσφορές εστιατορίων εξακολουθούν να είναι ο καλύτερος τρόπος για να εξασφαλίσετε την αφοσίωση.
Το 55% των ερωτηθέντων λατρεύει να λαμβάνει ειδικές προσφορές και προωθήσεις με βάση την τοποθεσία του, ενώ το 45% λατρεύει να λαμβάνει προτάσεις με βάση το ιστορικό αγορών του.
Ο καλύτερος τρόπος για να προσελκύσετε νέους πελάτες και να αυξήσετε τη διατήρηση των πελατών είναι να προσφέρετε στοχευμένες, εξατομικευμένες προσφορές με βάση τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των πελατών. Αλλά αντί να χρειάζεται να το κάνουμε αυτό με μη αυτόματο τρόπο, επιτρέψτε μας να εκτελέσουμε τις προσφορές σας στον αυτόματο πιλότο για εσάς.
Μπορείτε να δημιουργήσετε καμπάνιες που προσελκύουν εκ νέου παλιούς πελάτες, διεγείρουν επαναλαμβανόμενες παραγγελίες και αποτρέπουν την εγκατάλειψη του καλαθιού, η οποία μπορεί να εκτελείται στο παρασκήνιο.
Τάσεις Αειφορίας Εστιατορίου
Τέλος, η βιωσιμότητα των εστιατορίων είναι ένα άλλο καυτό θέμα το 2022. Οι βιοδιασπώμενες ή ανακυκλώσιμες συσκευασίες τροφίμων επηρεάζουν το 49% των πελατών εστιατορίων. Το 54% των ερωτηθέντων είπε επίσης ότι οι αγοραστικές τους αποφάσεις επηρεάστηκαν από τις προσπάθειες μείωσης της σπατάλης τροφίμων.
Για να μην αναφέρουμε ότι λαμβάνοντας υπόψη την αύξηση της παράδοσης τροφίμων, οι εκπομπές άνθρακα έχουν γίνει ένα σημείο πόνου για πολλούς πελάτες. Σύμφωνα με τη μελέτη της Oracle, το 42% των ερωτηθέντων επηρεάζεται από υπηρεσίες παραλαβής και παράδοσης χαμηλών ή μηδενικών εκπομπών.
Ανακεφαλαίωση: Βασικές τάσεις εστιατορίων για το 2022
Ακολουθούν οι κύριες τάσεις της βιομηχανίας εστιατορίων με τις οποίες πρέπει να ασχοληθείτε το 2022:
Η τάση στο εστιατόριο #1: Η παράδοση σε πακέτο μέσω κινητών και οι εκ των προτέρων παραγγελίες αυξάνονται καθώς οι πελάτες γίνονται πιο ανυπόμονοι
Τάση εστιατορίου #2: Click Away, η παραλαβή από το πεζοδρόμιο και η παραλαβή ελάχιστης έκθεσης ικανοποιούν την ανάγκη των πελατών για κοινωνική απόσταση
Τάση εστιατορίου #3: Η μεγάλη πλειοψηφία των πελατών εστιατορίων αναζητούν υγιεινές επιλογές μενού
Τάση εστιατορίου #4: Οι πελάτες λατρεύουν να λαμβάνουν προσφορές και προτάσεις με βάση την τοποθεσία και το ιστορικό αγορών τους
Τάση εστιατορίου #5: Οι πελάτες είναι πιο πιθανό να παραγγείλουν από εστιατόρια που μειώνουν τα απορρίμματα τροφίμων, χρησιμοποιούν βιοαποικοδομήσιμες ή ανακυκλώσιμες συσκευασίες τροφίμων ή έχουν χαμηλές ή μηδενικές εκπομπές ρύπων σε πακέτο και παράδοση
Μείνετε λοιπόν μπροστά από την καμπύλη και επωφεληθείτε από αυτές τις ζωτικής σημασίας τάσεις στα εστιατόρια το 2022 για να προωθήσετε την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.