Πώς να προωθήσετε το εστιατόριο σας τοπικά και να προσελκύσετε ανθρώπους από την γειτονιά
Είτε είστε η πιο πρόσφατη επιχείρηση και αναρωτιέστε πώς να διαθέσετε το εστιατόριο σας σε τοπικό επίπεδο είτε είστε ήδη καλά εδραιωμένοι, αλλά θέλετε να προσελκύσετε ακόμη περισσότερους ανθρώπους στα τραπέζια σας, υπάρχουν διάφορες μέθοδοι για να προσελκύσετε τους πεινασμένους ντόπιους στις θέσεις και το μενού σας.
Κάθε ιδιοκτήτης εστιατορίου θέλει η επιχείρησή του, το φαγητό και η φιλοξενία του να είναι η συζήτηση της πόλης – και αυτές τις μέρες, υπάρχουν περισσότεροι τρόποι για να συμβεί αυτό.
Εάν δεν έχετε μια στρατηγική μάρκετινγκ για να φέρετε τους ντόπιους στην πόρτα σας ή η στρατηγική σας δεν έχει αποφέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα, ακολουθούν μερικές συμβουλές για το πώς να προωθήσετε το εστιατόριο σας σε τοπικό επίπεδο, να δημιουργήσετε θόρυβο στην κοινότητα και να αυξήσετε τις πιθανότητες οι επισκέπτες που επιλέγουν να φάνε από την κουζίνα σας.
Ενώ το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει καταλάβει τον κόσμο, οι ιδέες μάρκετινγκ εστιατορίων εκτός σύνδεσης και τοπικών εστιατορίων μπορούν να σας βοηθήσουν να αναπτύξετε την επιχείρησή σας από τις ρίζες της. Λοιπόν, τι περιμένετε; Ανατρέξτε στις παρακάτω ιδέες και ενισχύστε την τοπική σας επιχείρηση εστιατορίου.
Πώς να προωθήσετε το εστιατόριο σας τοπικά: Συμβουλές και κόλπα
Αλληλεπιδράστε με τους ντόπιους παλιάς σχολής
Όσο αποτελεσματικές κι αν είναι οι καμπάνιες μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, δεν μπορείτε ακόμα να νικήσετε την αλληλεπίδραση παλιάς σχολής με την κοινότητα που θέλετε να εξυπηρετήσετε.
Μπορείτε ακόμα να χρησιμοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως μέρος της διαφημιστικής εκστρατείας, αλλά και να δημοσιεύσετε διαφημίσεις σε τοπικές εφημερίδες, να διανείμετε φυλλάδια και να τα αναρτήσετε στην πόλη όπου επιτρέπεται.
Εάν το επιτρέπει ο προϋπολογισμός, χρησιμοποιήστε επίσης την τοπική τηλεόραση και ραδιόφωνο. Η διαφήμιση με αυτόν τον τρόπο όχι μόνο ενισχύει την προβολή του εστιατορίου σας. Το ενσωματώνει επίσης στην κοινότητα και είναι πιο πιθανό να κάνει τους ανθρώπους να μιλήσουν.
Διοργανώστε μια θεματική βραδιά με ειδικό μενού – ίσως για να γιορτάσετε μια επίσημη αργία ή άλλη τοπική εκδήλωση. Μια πιο πρακτική προσέγγιση θα δώσει στην επιχείρησή σας ένα πιο φιλικό πρόσωπο. Θα το κάνει πιο ελκυστικό και προσιτό σε σύγκριση με τη διαφήμιση αποκλειστικά στο διαδίκτυο από απόσταση.
Συνεργαστείτε με άλλες επιχειρήσεις
Ένας άλλος σίγουρος τρόπος για να δημιουργήσετε ενδιαφέρον και να ενισχύσετε το buzz είναι εάν μπορείτε να ενώσετε τις δυνάμεις σας με μια άλλη τοπική εταιρεία για μια καμπάνια ή μια ειδική εκδήλωση – ακόμα και για έναν έρανο.
Η συνεργασία με άλλες τοπικές επιχειρήσεις θα αυξήσει την αίσθηση της κοινότητας και θα δώσει στη δική σας επιχείρηση ένα φιλικό πρόσωπο. Αυτό ισχύει για το ευρύ κοινό, αλλά και για άλλους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, όλα αυτά δίνουν στους ανθρώπους μεγαλύτερο κίνητρο να εισέλθουν από τις πόρτες σας.
Γίνεται πιο δραστήριοι στα Social Media
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν ακόμα να διαδραματίσουν τεράστιο ρόλο όσον αφορά τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να προωθήσετε το εστιατόριο σας σε τοπικό επίπεδο.
Για παράδειγμα, η προσθήκη γεωγραφικών ετικετών είναι απαραίτητη εάν χρησιμοποιείτε πλατφόρμες όπως το Twitter. Τα τοπικά hashtag θα σας κάνουν να εμφανιστείτε στην περιοχή. Και αν δεν έχετε ακόμη επιχειρηματικό προφίλ Google, χρειάζεστε ένα.
Η Google μπορεί να δημιουργήσει μια τεράστια ανάταση για τις επιχειρήσεις. Οποιεσδήποτε τοπικές αναζητήσεις για υπηρεσίες τροφίμων θα εμφανίσουν την επιχείρησή σας, επομένως φροντίστε να διατηρείτε τις πληροφορίες σας ακριβείς και ενημερωμένες.
Εάν κάνετε αλλαγές στο μενού σας, φροντίστε να τροποποιήσετε το προφίλ σας. Επιπλέον, προσθέστε φωτογραφίες από τις πεντανόστιμες σπεσιαλιτέ του μαγαζιού σας για να κάνετε τους ανθρώπους να ουρλιάζουν.
Αν έχετε ψάξει για οτιδήποτε στο Google – ποιος δεν το έχει κάνει; – τότε γνωρίζετε καλά την επιλογή “near me” (κοντά μου) κατά την αναζήτηση.
Αυτή η δυνατότητα φέρνει στην επιφάνεια οτιδήποτε σχετικό με θετικές κριτικές. Επομένως, μην ντρέπεστε όταν πρόκειται να κάνετε ευγενικά αιτήματα στους πελάτες σας να δώσουν σχόλια για το μεσημεριανό γεύμα ή τη βραδινή τους έξοδο στο εστιατόριο σας.
Η σελίδα του εστιατορίου σας στο Facebook πρέπει επίσης να είναι πάντα ενημερωμένη: ώρες λειτουργίας, μενού, λεπτομέρειες κράτησης, παραλαβή και παράδοση, εάν παρέχετε αυτήν την υπηρεσία.
Η διατήρηση των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης ενημερωμένες είναι υψίστης σημασίας. Εάν δεν το κάνετε, οδηγείτε τους πελάτες σας σε πιθανή απογοήτευση. Κατά συνέπεια, θα αποφύγουν την επιχείρησή σας στο μέλλον.
Η ιστοσελίδα του εστιατορίου σας
Έχετε ένα εστιατόριο – τότε, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι έχετε επίσης μια ιστοσελίδα για την επιχείρησή σας. Μπορεί (ή μπορεί και όχι) να φαίνεται προφανές, αλλά η διασφάλιση ότι η ιστοσελίδα σας είναι φιλική προς κινητά μπορεί να σας βοηθήσει να προωθήσετε το εστιατόριο σας τοπικά.
Τις περισσότερες φορές, οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα τηλέφωνά τους όταν πρόκειται να βρουν κάπου να φάνε. Αυτό συμβαίνει συνήθως επειδή τυχαίνει να βρίσκονται ήδη σε κίνηση ή έχουν αποφασίσει να προγραμματίσουν ξαφνικά μια βραδινή έξοδο.
Η διασφάλιση της βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας σας για προβολή σε κινητά τηλέφωνα είναι απαραίτητη – αλλά είναι μια λεπτομέρεια που μπορεί εύκολα να παραβλεφθεί ή να μην ληφθεί καν υπόψη. Η ύπαρξη ενός ιστότοπου εστιατορίου θα σας επιτρέψει να χρησιμοποιήσετε εργαλεία προώθησης, τα οποία θα βοηθήσουν στη δημιουργία δυνητικών πελατών και στην αύξηση των πωλήσεων.
Ξεκινήστε να επενδύετε σε SEO, PPC, ακόμα και εξόδους για να κάνετε την ιστοσελίδα σας ελκυστιήό για το κοινό-στόχο σας. Με αυτόν τον τρόπο θα διευκολύνετε την πλοήγηση στην ιστοσελίδα σας για τους παλιούς και τους νέους πελάτες σας.
Έχοντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες ακριβώς μπροστά τους, χωρίς να χρειάζεται να κάνετε κύλιση παντού, οι πιθανοί πελάτες σας θα παραμείνουν αφοσιωμένοι και δεν θα κάνουν κλικ και θα αναζητήσουν κάπου αλλού για φαγητό.
Κάντε τοπική δικτύωση στην κοινότητα
Ακριβώς επειδή οι συνεργάτες της επιχείρησής σας είναι και ανταγωνιστές σας δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να τους γνωρίσετε. Είστε στο ίδιο εμπόριο, οπότε δεν υπάρχει λόγος να μην γνωριστείτε. Είναι πιθανό ένα από αυτά τα τοπικά εστιατόρια να σας ενέπνευσε να ξεκινήσετε το δικό σας.
Κάποιος φιλικός ανταγωνισμός δεν έβλαψε ποτέ κανέναν, και αλληλεπιδρώντας και γνωρίζοντας άλλα τοπικά εστιατόρια, κάνετε ταυτόχρονα το δικό σας μέρος της κοινότητας.
Υπάρχει μια άμεση ανείπωτη συντροφικότητα όταν, για παράδειγμα, μια νοσοκόμα συναντά μια άλλη νοσοκόμα ή ένας λογιστής συναντά έναν άλλο λογιστή. Τα εστιατόρια δεν διαφέρουν, οπότε μην φοβάστε να γνωρίσετε τον ανταγωνισμό.
Όσο για τις τοπικές επιχειρήσεις που δεν σχετίζονται με τη βιομηχανία τροφίμων – αυτοί είναι δυνητικά μερικοί από τους καλύτερους πελάτες σας σε αναμονή.
Οι άνθρωποι στα γραφεία ή που εργάζονται σε τοπικά καταστήματα έχουν διαλείμματα για μεσημεριανό γεύμα. Επιπλέον, αυτά τα τοπικά καταστήματα και τα γραφεία των επιχειρήσεων έχουν εκδηλώσεις προσωπικού – ακόμα κι αν είναι μόνο μία φορά το χρόνο τα Χριστούγεννα.
Γνωρίστε τους διαχειριστές, τους ιδιοκτήτες και το προσωπικό στα μητρώα. Με αυτόν τον τρόπο, είναι πιο πιθανό να κάνετε κράτηση για το χριστουγεννιάτικο πάρτι του γραφείου στο εστιατόριό σας και, επομένως, πιο πιθανό να κάνετε τους συμμετέχοντες να επιστρέψουν για να φάνε το φαγητό σας τη νέα χρονιά.
Δελεάστε τους με μοναδικές ιδέες προώθησης εστιατορίων και οργανώστε ειδικές εκδηλώσεις για να τους προσελκύσετε ακόμα περισσότερο.
Συμμετέχετε σε τοπικές δραστηριότητες
Ένας άλλος τρόπος για να αλληλεπιδράσετε και να γίνετε ένα φιλικό πρόσωπο με την κοινότητα, ενισχύοντας την πιθανότητα οι άνθρωποι να θέλουν να φάνε στο εστιατόριο σας, είναι να εμπλακείτε σε τοπικές δραστηριότητες που πραγματοποιούνται από άλλους φορείς.
Έχει ένα κοντινό σχολείο έρανο; Στη συνέχεια, εμπλακείτε και προσφερθείτε να τους μαγειρέψετε. Εάν υπάρχει νοσοκομείο κοντά, γιατί να μην έχετε εκπτώσεις για το προσωπικό των επειγόντων περιστατικών;
Εναλλακτικά, συγκεντρώστε χρήματα για έναν τοπικό σκοπό με μια βραδιά εκδήλωσης. Το να περνάτε μέσα από την τοπική κοινότητα είναι ένας από τους πιο ισχυρούς τρόπους για να προωθήσετε το εστιατόριο σας σε τοπικό επίπεδο.
Ενσταλάξτε την αίσθηση της ομαδικής εργασίας στο προσωπικό σας
Όπως με κάθε άλλη επιχειρηματική λειτουργία, τελικά, καμία εταιρεία δεν είναι επιτυχημένη χωρίς σπουδαίους υπαλλήλους. Το φιλικό προσωπικό της ρεσεψιόν και οι εξυπηρετικοί σερβιτόροι και σερβιτόροι που σερβίρουν το φαγητό είναι όλα στοιχεία που φυσικά θα συμβάλουν πολύ στη διασφάλιση της επιστροφής των πελατών σας.
Τα μέλη της ομάδας σας μπορούν όχι μόνο να οικοδομήσουν σχέσεις με πελάτες που επιστρέφουν, αλλά μπορούν και τα ίδια να διαδώσουν τη λέξη μεταξύ των οικογενειών και των φίλων τους, διατηρώντας το θόρυβο γύρω από το εστιατόριο σας.
Συμπέρασμα
Υπάρχουν πολλά που μπορείτε να μάθετε όσον αφορά τον τρόπο διάθεσης του εστιατορίου σας σε τοπικό επίπεδο, από παλιές τακτικές έως νέες. Ευτυχώς, δεν υπάρχει κανένας λόγος για τον οποίο οι παλιές δοκιμασμένες μέθοδοι δεν μπορούν να συμπληρωθούν από το ψηφιακό μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Μόνες ή συνδυασμένες, αυτές οι μέθοδοι μπορούν να είναι πολύ αποτελεσματικές στο να προσελκύσουν τη γειτονιά στο μενού σας και να σφραγίσουν τη φήμη του εστιατορίου σας ως σημαντικό μέρος της κοινότητας. Αναμφισβήτητα, ωστόσο, το καλύτερο εργαλείο για την προσέλκυση επιχειρήσεων είναι η από στόμα σε στόμα – οπότε κάντε τους ανθρώπους να μιλήσουν.