Κορυφαία οφέλη του Google My Business για εστιατόρια
Με περισσότερες από 5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις που πραγματοποιούνται κάθε μέρα, η Google έχει γίνει μια από τις πιο ισχυρές μηχανές αναζήτησης που δημιουργήθηκαν ποτέ. Σχεδόν όλοι το γνωρίζουν και το χρησιμοποιούν.
Εντάξει, λοιπόν, μπορεί να αναρωτηθείτε, πού πάει αυτό; Τι νόημα έχουν όλα αυτά;
Λοιπόν, σκεφτείτε το εξής: Η Google, η γιγάντια μηχανή αναζήτησης μπορεί πραγματικά να κάνει κάτι για εσάς, δωρεάν : μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να δυναμώνει μέρα με τη μέρα. Με την προϋπόθεση ότι χρησιμοποιείτε μόνο ένα μικροσκοπικό κόλπο, ως τον άσο στο μανίκι σας.
Στην πραγματικότητα, η Google σχεδίασε ένα εργαλείο για την υποστήριξη μικρών επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο, βοηθώντας τους χρήστες να εντοπίζουν εύκολα τις υπηρεσίες που παρέχονται στην περιοχή τους .
Τι μπορεί λοιπόν να κάνει η Google για εσάς;
Στην πραγματικότητα, με αυτό το ένα κόλπο – για το οποίο οι περισσότεροι γνωρίζουν ελάχιστα – μπορείτε εύκολα να…
- ασχοληθείτε μαζί τους διαδικτυακά
- δημιουργήστε μια βάση πιστών πελατών
- βοηθήστε τους ανθρώπους να βρουν εύκολα την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο
- και τελικά, να προσελκύσετε νέους πελάτες στο εστιατόριο σας
… Χωρίς να δώσουμε στην Google χρήματα. Εντάξει τώρα, αρκετά με όλο αυτό το ενδιαφέρον μυστήριο. “Τι πρέπει να κάνω για να απολαμβάνω τα πλήρη οφέλη του Google My Business;”
Ωχ, μόλις έδωσα την απάντηση.
Γιατί λοιπόν να χρησιμοποιήσετε το Google My Business για εστιατόρια;
Επειδή βλέπετε, η Google είναι συνήθως αυτή που μπορεί να απαντήσει στις περισσότερες από τις ερωτήσεις σας. Αλλά θέλουν να το πάνε ένα βήμα παραπέρα και να απαντήσουν σε όλες τις ερωτήσεις σας . Θέλουν να γίνουν ο πιο έμπιστος σύμβουλός σας. Θέλουν να το χρησιμοποιήσετε για οποιοδήποτε ερώτημα για το οποίο μπορεί να χρειαστείτε απάντηση. Αυτή είναι η τάση που ακολουθούν οι προγραμματιστές και οι αναλυτές της Google.
Αλλά βλέπετε, έχουν ήδη αρχίσει να το κάνουν. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να ρωτήσετε την Google ό,τι θέλετε και η απάντηση θα σας δοθεί. Ρίξτε μια ματιά στην παρακάτω εικόνα.
Παρόλο που οι πελάτες μπορούν εύκολα να κάνουν κλικ στον σύνδεσμο του TripAdvisor για να μάθουν περισσότερα σχετικά με το μενού του Bonefish Grill, η εμφάνιση μενού της Google στην παραπάνω κάρτα είναι ο ευκολότερος τρόπος για τους ανθρώπους να εντοπίσουν την απάντηση. Είναι εξοικονόμηση χρόνου.
Έτσι, ο κύριος στόχος της Google είναι να καταγράψει τον εαυτό της ως τον κύριο πάροχο οποιασδήποτε απάντησης που μπορεί να αναζητάτε στο διαδίκτυο – πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.
Τι γίνεται με τα οφέλη του Google My Business για εσάς, ως ιδιοκτήτη εστιατορίου;
Λοιπόν, διεκδικώντας τη σελίδα σας στο Google My Business και δίνοντας στην Google όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται για τη λίστα της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο, όχι μόνο ελέγχετε τις πληροφορίες που εμφανίζονται στο διαδίκτυο… Αλλά αποκτάτε πραγματικά πρόσβαση στο πρώτο αποτέλεσμα αναζήτησης που βλέπουν οι χρήστες στη σελίδα .
Λαμβάνοντας λοιπόν υπόψη ότι η Google μπορεί να μετατραπεί στον μεγαλύτερο διαφημιστικό σας σύμμαχο και να προωθήσει την επιχείρησή σας σε άτομα που κατά τα άλλα δεν είχαν καν ακούσει ποτέ για την επιχείρησή σας στο παρελθόν…. Θα σας πρότεινα να ακολουθήσετε αυτή τη νικηφόρα τάση.
Γιατί εκεί κατευθύνεται η Google. Δεσμεύεται να γίνει το απόλυτο «γνώση όλων». Για τους ιδιοκτήτες εστιατορίων, αυτό σημαίνει ότι η Google θα γίνει σύντομα Η απόλυτη πύλη που θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να αποκτήσει αρκετή προβολή. Και όχι οι πύλες τροφίμων, όπως φαίνεται να πιστεύουν οι περισσότεροι.
Πλεονεκτήματα του Google My Business VS μειονεκτήματα των ιστοσελίδων online παραγγελιών
Οι ιστοσελίδες online παραγγελιών σας βοηθούν δείχνετε την επιχείρησή σας σε νέους πελάτες, σωστά; Αλλά και πάλι, ΔΕΝ είστε ο μόνος ιδιοκτήτης εστιατορίου που στρατολογεί την επιχείρησή του σε αυτές τις ιστοσελίδες.
Το δύσκολο μέρος είναι ότι, ενώ στην αρχή, μπορεί πράγματι να λαμβάνετε μεγάλη έκθεση, όλοι οι άλλοι που αναφέρονται σε αυτές τις πύλες λαμβάνουν την ίδια ποσότητα έκθεσης (ή ακόμα περισσότερο).
Και έτσι μπορεί να χάσεις εύκολα τους πελάτες σου. Βλέπετε, οι άνθρωποι προτρέπονται εύκολα να ελέγξουν τον ανταγωνισμό σας . Γνωρίζουν ότι έχουν πολλές επιλογές εστιατορίου για να διαλέξουν. Και αν το μενού φαγητού ή οι τιμές σας δεν τους βολεύουν…
Στη συνέχεια, απλώς θα προχωρήσουν στο επόμενο και θα επισκεφτούν μια άλλη σελίδα εστιατορίου . Και έτσι θα γλιστρήσουν εύκολα μέσα από τα δάχτυλά σας.
Αυτό δεν σημαίνει ότι η καταχώριση της επιχείρησής σας σε ιστοσελίδων online παραγγελιών είναι εντελώς επιζήμια. Για να λέμε την αλήθεια, στην αρχή, όταν οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν για το εστιατόριο σας, μπορούν να αποδειχθούν πολύ χρήσιμοι.
Ωστόσο, από τη στιγμή που η επιχείρησή σας αρχίσει να τα καταφέρνει… αυτές οι πύλες τροφίμων πιθανότατα θα αλλάξουν το σύστημα προμηθειών τους προς εσάς.
Έτσι , ενώ μπορεί να καταλήξετε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας … αυτές οι πύλες τροφίμων αυξάνουν επίσης τις χρεώσεις τους . Και τα κέρδη.
Στην πραγματικότητα, για κάθε παραγγελία διατηρούν αρκετά την προμήθεια . Επειδή αυτό είναι το επιχειρηματικό τους μοντέλο: επενδύουν πολλά στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση, επομένως πρέπει να βρουν έναν τρόπο να ανακτήσουν όλα τα χρήματα που έχουν επενδύσει.
Ενώ εξακολουθούν να κερδίζουν άφθονο κέρδος.
Αλλά υπάρχει τρόπος να αλλάξουμε όλα αυτά και να ανατρέψουμε τους πίνακες. Υπέρ σου, φυσικά.
Κορυφαία οφέλη του Google My Business για εστιατόρια – γιατί πρέπει να το κάνετε αμέσως
Κάνει τον ιστότοπό σας να ξεχωρίζει από το πλήθος
Ας κάνουμε ένα γρήγορο τεστ, έτσι; Πληκτρολογήστε το όνομα του εστιατορίου σας για να ελέγξετε πόσο μακριά ή κάτω στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης μπορείτε να βρείτε την ιστοσελίδα σας. Ή πόσο εύκολο είναι για την ιστοσελίδα σας να ξεχωρίζει πραγματικά από το πλήθος.
Ας πληκτρολογήσουμε ” Wildair New York ” στο πλαίσιο αναζήτησης Google. Θα πρέπει να δείτε τα εξής:
Οι περισσότεροι άνθρωποι μπορούν εύκολα να χαθούν κοιτάζοντας τους ιστότοπους που αναφέρονται στην αριστερή πλευρά της σελίδας – και στην πραγματικότητα να καταλήξουν στον ιστότοπο ενός άλλου εστιατορίου, με παρόμοιο όνομα.
Ωστόσο, κανείς δεν θα χάσει τη μεγάλη επαγγελματική κάρτα που αναγράφεται στη δεξιά πλευρά της οθόνης .
Η Google βοηθά την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει δίνοντάς σας μια δική σας κάρτα , σε έναν μη ανταγωνιστικό χώρο (ή ακίνητη περιουσία, όπως την αποκαλούν οι ειδικοί του τομέα).
Δελεάζει νέους επισκέπτες στο εστιατόριό σας
Η καταχώρισή σας στο GMB είναι σαν το δόλωμα ψαρέματος που σας βοηθά να προσελκύσετε νέους πελάτες. Διότι τροφοδοτώντας την Google με σχετικές και χρήσιμες πληροφορίες, πρακτικά ανοίγετε το δρόμο σας για να αποκτήσετε νέους πελάτες.
Και λάβετε το εξής: ακόμα κι αν μπορεί να μην γνωρίζουν το όνομα του εστιατορίου σας, αλλά εξακολουθούν να αναζητούν ένα ινδικό εστιατόριο στην περιοχή τους… Στη συνέχεια, η Google θα τους δείξει μια λίστα με ινδικά εστιατόρια πριν απαριθμήσει τα βιολογικά αποτελέσματα αναζήτησης.
Έτσι, εξακολουθείτε να κερδίζετε πολύτιμη προβολή, χωρίς ουσιαστικά να επενδύετε σε διαφημίσεις.
Αυτό είναι πραγματικά υπέροχο, από πολυεπίπεδη σκοπιά, γιατί βλέπετε, μπορούν να μάθουν περισσότερα για το δικό σας:
- Εστιατόριο (αυτό είναι αν δεν το γνωρίζουν)
- Ώρες λειτουργίας (όταν είστε κλειστοί ή όταν είστε ανοιχτοί για επαγγελματικούς λόγους, και αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία κατά τη διάρκεια των διακοπών, όταν ορισμένα εστιατόρια αποφασίζουν να κλείσουν το κατάστημα και να επιστρέψουν)
- Κριτικές πελατών (θα είστε οι πρώτοι που θα μάθετε κάθε φορά που κάποιος δημοσιεύει μια κριτική)
- Ακριβής τοποθεσία στον χάρτη
- Ή δείτε φωτογραφίες του χώρου ή του φαγητού
- Επιπλέον, μπορούν να σας βρουν εύκολα στην Αναζήτηση και στους Χάρτες
Η μη γνώση μιας από αυτές τις πτυχές, καθώς και η ανάγνωση μιας κακής κριτικής μπορεί να επηρεάσει τις πιθανότητες να μην πατήσετε το πόδι σας στο εστιατόριο σας. Επομένως, βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να κρατήσετε εύκολα αυτά τα πράγματα. Με τη διεκδίκηση της καταχώρησής σας, μπορείτε να απολαύσετε τα ατελείωτα οφέλη του Google My Business.
Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ξεκινήσετε τη διαδικασία διεκδίκησης της καταχώρησής σας στο Google My Business και να ακολουθήσετε 5 εύκολα βήματα. Ξεκινήστε μεταβαίνοντας στον παρακάτω σύνδεσμο:
Διεκδίκηση της καταχώρισής σας στο Google My Page: Ρύθμιση Google My Business
Βήμα 1:
Συμπληρώστε το κενό με το όνομα του εστιατορίου σας.
Βήμα 2:
Πληκτρολογήστε τη διεύθυνσή σας, ώστε οι χρήστες να πρέπει να γνωρίζουν πού βρίσκεται η επιχείρησή σας.
Βεβαιωθείτε επίσης ότι έχετε επιλέξει και το παρακάτω πλαίσιο, ενημερώνοντας τους πελάτες σας ότι μπορείτε επίσης να κάνετε παράδοση. Στη συνέχεια προχωρήστε στο επόμενο βήμα. Αλλά αν δεν έχετε σημειώσει το κουτί παράδοσης, θα κατευθυνθείτε κατευθείαν στο Βήμα #4.
Βήμα #3 (ισχύει μόνο εάν έχετε σημειώσει το πλαίσιο για παράδοση)
Βήμα #4: επιλέξτε κατηγορία
Βήμα #5: συμπληρώστε τα στοιχεία σας
Βήμα #6: Απλώς κάντε κλικ στο “Τέλος” και είστε έτοιμοι.
Κίνδυνοι από τη μη διεκδίκηση της καταχώρισής σας στο Google My Business
Δεν ξέρω αν το γνωρίζετε ήδη, αλλά οι περισσότερες ιστοσελίδες online παραγγελιών μπορούν πραγματικά να δημιουργήσουν ψεύτικους ιστότοπους για την επιχείρησή σας, σε μια προσπάθεια αποστολής και επεξεργασίας όλων των παραγγελιών μέσω των συστημάτων τους .
Επομένως, μη διεκδικώντας την καταχώρισή σας στο Google My Business, η Google μπορεί στην πραγματικότητα να εξαπατηθεί ώστε να καταχωρίσει έναν από αυτούς τους ιστότοπους ως τον κύριο ιστότοπο της επιχείρησής σας. Και έτσι μπορεί να καταλήξετε να πληρώνετε προμήθειες άδικα.
Γιατί, λοιπόν, να το αντιμετωπίσετε όταν μπορείτε απλώς να απολαύσετε τα οφέλη του Google My Business ;
Άλλα άτομα μπορεί επίσης να διεκδικήσουν την καταχώρισή σας πριν την κάνετε, κάτι που θα σας προκαλούσε ακόμα περισσότερους πονοκεφάλους.
Πώς οι ιστοσελίδες ηλεκτρονικών παραγγελιών μπορούν να παραβιάσουν την επωνυμία σας στο GMB και πώς να το σταματήσετε
Μπορεί επίσης να έχετε παρατηρήσει συνδέσμους τυχαίων παραγγελιών από διαφορετικές πύλες παράδοσης φαγητού που εμφανίζονται στην επαγγελματική σας κάρτα GMB όταν κάνετε αναζήτηση το εστιατόριο σας. Αυτό ονομάζεται αεροπειρατεία και δυστυχώς, είναι πολύ συνηθισμένο φαινόμενο. Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να έρθετε σε επαφή με την εταιρεία και να της ζητήσετε να αφαιρέσει τον σύνδεσμό της από την καταχώρισή σας στο Google My Business.
Ωστόσο, μπορεί να συναντήσετε απαντήσεις όπως:
- Μόνο η Google μπορεί να το αφαιρέσει (δεν ισχύει).
- Αυτός που είναι υπεύθυνος για αυτό είναι σε διακοπές (πιθανότατα δεν είναι αλήθεια).
- Εάν θέλετε να αφαιρεθεί ο σύνδεσμος, πρέπει επίσης να κλείσετε εντελώς την πύλη τους (δεν ισχύει).
Μπορεί να σας ζητήσουν να στείλετε ένα email για να επιβεβαιώσετε αυτό το βήμα, γι’ αυτό κάντε το αμέσως και θυμηθείτε να επιμείνετε να σας δώσουν γραπτή επιβεβαίωση ότι όντως θα αφαιρέσουν το εστιατόριο σας αμέσως και ότι δεν θα το προσθέσουν ξανά αργότερα, κάτι που είναι πολύ πιθανόν να κάνουν.
Τελικά, εάν αυτό εξακολουθεί να μην λειτουργεί, θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να εγκαταλείψετε εντελώς την πλατφόρμα επειδή τα μειονεκτήματα υπερτερούν των πλεονεκτημάτων για εσάς.
Προσθέστε έναν σύνδεσμο “προτιμάται από αυτήν την επιχείρηση” στο προφίλ σας στο Google My Business
Ένα άλλο πράγμα που μπορείτε να κάνετε για να καταστήστε σαφές ότι προτιμάτε οι άνθρωποι να παραγγέλνουν απευθείας από την ιστοσελίδα σας είναι να επισημάνετε τον σύνδεσμο παραγγελίας ως “προτιμάται από αυτήν την επιχείρηση” στην επαγγελματική σας κάρτα GMB. Δείτε πώς να το κάνετε αυτό:
- Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και επιλέξτε την τοποθεσία για την οποία θέλετε να κάνετε αυτήν την αλλαγή.
- Κάντε κλικ στην καρτέλα Πληροφορίες που βρίσκεται στο αριστερό μενού.
- Προσθέστε τον επιθυμητό σύνδεσμο στο καθορισμένο πεδίο και κάντε κλικ στο «Εφαρμογή».
- Αφού το προσθέσετε, κάντε κλικ στο αστέρι δίπλα του για να το μετατρέψετε σε σύνδεσμο “προτιμάται από αυτήν την επιχείρηση”.
Συμπέρασμα
Θυμηθείτε λοιπόν: Η Google είναι μια από τις πιο χρησιμοποιούμενες μηχανές αναζήτησης στον κόσμο σήμερα. Εκεί σχεδόν όλοι αρχίζουν να αναζητούν πληροφορίες στο διαδίκτυο, σωστά; Ακόμα καλύτερα, είναι σαν μια λάμπα, που φωτίζει το δρόμο και οδηγεί τους πελάτες σας στη σελίδα σας. Επειδή μπορείτε να τραβήξετε την προσοχή τους ακόμα κι αν δεν βρίσκονται στην ιστοσελίδα του εστιατορίου σας.
Είναι σαν να παραχωρείτε σε ιστοσελίδες ηλεκτρονικών παραγγελιών όπως efood, box, wolt κτλ, πλήρη έλεγχο της επιχείρησής σας. Μην τους αφήσετε λοιπόν να εκμεταλλευτούν την επιχείρησή σας έτσι.
Διεκδικήστε την καταχώρισή σας στο Google My Business ή εάν χρησιμοποιείτε ήδη το σύστημα παραγγελιών εστιατορίου μας, τότε θα το κάνουμε για εσάς. Απλώς στείλτε μας ένα μήνυμα και πείτε μας να το κάνουμε.
Συνεργαστείτε λοιπόν μαζί μας και θα κάνουμε τα πράγματα που δεν σας αρέσει να κάνετε. Ακούγεται καλό; Εάν η απάντηση είναι ναι, κάντε τα πρώτα βήματα για να αποκτήσετε τον δικό σας λογαριασμό WebFood. Οι υπηρεσίες μας αφορούν δημιουργία δικού σας συστήματος για ηλεκτρονικές παραγγελίες, Marketing εστιατορίων, Διαχείριση Social Media εστιατορίων, SMS marketing για καταστήματα εστίασης.
Είναι δικαίωμά σας να το κάνετε και να απολαύσετε τα πλήρη οφέλη του Google My Business. Φροντίστε λοιπόν να το διεκδικήσετε το συντομότερο δυνατόν.